PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: nothin w Sierpień 22, 2006, 23:51:05

Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 22, 2006, 23:51:05
opowiastka humorystyczna.

niezrażony tragiczną wydajnością amiśki pod wb 3.1, kick 3.1,  pod emulatorem dotarłem do przykrego momentu, w którym wymyśliłem,ze skoro na pececie ster z picasso96 popędza działanie workbencha parenaście-pareset razy, możnaby użyć tej samej metody na ppc
(jako eksperyment, założenia byly proste:
-albo da więcej mocy,
-lub też nie da nic poza 65k kolorów w workbenchu,
-wywali emulkę.).

efekt jest inny, niz bym mógł się spodziewać, mianowicie: launcher/konfigurator emulki NIE ma przydziału pamięci RTG, za to zorro3 ile wlezie,lol;/.

wobec powyższego, podczas odpalania włąsnoręcznie wypasionego workbencha dostaję comm, ze picass się zgubił, i nic nie pomoże=ster nie ładuje.

w konfigu śladu nie ma po pamięci RTG, tylko zorro3.;/
czy jest tu ktoś, kto wnikał w zawiłości WB na pocketuae?

cel:

cinema 4d v 4 i wb z RTG.ffs.:(
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 23, 2006, 23:30:39
bla bla, do siebie mowię, gdybym mial smartphona i chciałbym cudów, to wiekszy odzew bylby tak?

luz.
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Sierpień 23, 2006, 23:45:31
No :))
Nie no żartuję..
a nie pomyślałeś, że wiedzą przewyższasz co niektóre osoby?
Zadajesz trudne pytania.. poza tym tutaj widzę się mały ruch zrobił..

Tak czy siak..ja się tym nie bawię więc nie pomogę..
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Pipeman w Sierpień 24, 2006, 08:11:18
niestety od czasu jak się przesiadłem na WM2003SE o  Amidze mogę zapomnieć... mogę jedynie zainstalować emulator który i tak nic nie odpali.
Jak pamiętam w configu w formacie txt mało było do zmian z zakresu pamięci.
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 24, 2006, 10:46:28
wiedzą? przewyższam, lol, hm.
kurcze, myślałem, że trafiają się i tu osoby znające sys amiśki...

damn, konfiga sprawdzałem, NIE ma odnisienia do RTG.;/ szkoda, że nie ma źródeł puae:( cerial zniknął i nie robi już nic z tą emulką..
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Pipeman w Sierpień 24, 2006, 13:15:20
czyli dobrze pamiętałem ...
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Pipeman w Sierpień 24, 2006, 13:20:08
Procesor typu 68EC020 podobny do 68020 ale z obciętą szyną adresową (do 24 bitów). Stosowany w A1200 - nie
pozwala na obsługę kart rozszerzeń typu Zorro-III. Ponieważ WinUAE używa wirtualnych kart
Zorro-III aby emulować środowisko graficzne RTG Picasso 96, nie jest możliwe używanie trybów
Picasso 96 z tym modelem procesora.

Taką tylko informację się dogrzebałem i raczej nic się więcej nie da.
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w Sierpień 24, 2006, 14:19:09
To napisał Cerial w kwestii co PocketUae obsługuje:

Here are some of the supported features:
68000/010/020/040 CPU, optionally a 68881 FPU
Up to 64MB Zorro III Fast RAM, independent of Chip RAM setting (68020+ only)

Tak więc Pipeman to co piszesz prawdopodobnie nie jest przyczuną niedziałania karty graf.
Nigdy nie uruchamiałem tego emulatora bo mam niekompatybilny OS a ponadto z wypowiedzi innych widze że nie ma sensu - silne klatkowanie. Ale myśle że jeśli PocketUae rzeczywiście opiera sie na kodzie UAE to powinno się udać odpalić Picasso z uwagi na to że UAE je obsługuje. Jeśli nie ma tych opcji o których pisze nothin we frontend'dzie to należy zapewne pomieszać w jakimś pliku config i odpalić bez frontenda.
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Pipeman w Sierpień 24, 2006, 20:34:02
tak tylko że PocketUAE daje możliwość emulacji A1200 a to się wiąże z tym co wkleiłem wcześniej. Gdzieś jest to zoptymalizowane do działąnia wszelakich procków i dlatego brak dostępu do mieszania w pamięci która by spowodowało brak tejże możliwości. Nie twierdze że tak jest to jest jedynie przypuszczenie.
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Tomcio-Paluszek w Sierpień 24, 2006, 21:58:29
Ale po co odpalać w ogóle Picasso ?? Chyba tylko po to żeby je odpalić, bo do gier to nie ma sensu. Pare gier pewnie, by sie dało wypromować, ale czy jest sens ??
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 24, 2006, 22:49:13
o rany 64k kolorów w workbenchu i modeler 3d mi potrzebny..

gier na pockecie NIE mam szans odpalić bo jest zbyt wolno, ale wb działa całkiem...prawie...;/
Tytuł: p-uae dziwna sprawa, picasso96 WinUAE konfig - failed.
Wiadomość wysłana przez: Pipeman w Sierpień 25, 2006, 06:55:08
sensu w tym nie widać ale chodzi pewno o idee. Czasami człowiem musi inaczej się udusi ......