PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: arczi w Maj 05, 2006, 19:56:51

Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: arczi w Maj 05, 2006, 19:56:51
Witam!

Próbowałem wczytać do MorphGear'a romik z GBA (waga to  8MB, mam free RAM 15-20 MB na PDA). Wczytuję oczywiście standardowo przez menu ("folder") wskazując odp. ROM. Niestety po chwili pojawia się konsola (mam zainstalowaną "pocket command" i "pocket console" - i to ta konsola się pojawia). Na konsoli najpierw przez kilka sekund komunikat "OK" później komunikat "FAILED"....  i koniec zabawy.

ZŁY ROM? KONFLIKT Z POCKET CONSOLE? ZA MAŁO PAMIĘCI? CZY COŚ JESZCZE INNEGO.....?  Help me!

PS.:
Najnowsza wersja MorphGeara - pobrana ze strony producenta. GBC działa poprawnie. Próbowałem odpalić TonyHawka, i jeszcze parę jakichś mniejszych romików (wtym taki na 4MB - też taki sam efekt jak wyżej opisałem). MorphGear zainstalowany na karcie pamięci. Nie wiem co jeszcze mogę napisać...

Niepokoi mnie tylko to okienko konsoli po wybraniu/wczytaniu romu....  :cry: Tak powinno być czy ja coś za dużo poinstalowałem?
Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: xoen w Maj 05, 2006, 20:46:49
hmm pierwsza myśl to ustawienie maksymalnej wielkości romu w opcjach albo morphgeara lub też w opcjach wtyczki do gba. wiele emulek ma taką opcję, nie pamiętam czy akurat morph, ale raczej powinien, druga rzecz to już czysta teoria: poszatkowana pamięć? brak bloku pamięci? nieee chyba nie w tym rzecz...


p.s. przyszło mi do głowy jeszcze coś: faktycznie miałem problemy z pocketconsole i morphem, ale wynikał to z tego, że okno przesłaniało mi widok emulatora, który mimo hasła failed działał normalnie w tle, przy czym był bezsensowny problem z zamianą kolejności okien...

chwilowy pomysł: wywal pocketconsole.
Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: arczi w Maj 05, 2006, 20:50:46
Oj chyba nie było takich opcji w MorphGearze... teraz nie sprawdze bo jeszcze w robocie siedzę :-)  Może wieczorem uda się coś poeksperymentować...   A to okienko konsoli w momencie wczytywania romu jest rzeczą normalną? Tak się uruchamiają te romiki z GBA???? GBC zupełnie inaczej startuje - odrazu jest okienko z giercą.
Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: arczi w Maj 06, 2006, 01:18:52
To jak tam Mistrzu Xoen?  Kiedy zostaniesz moderatorem forum o emulatorach???? Jestem jak najbardziej ZA!!!! :)

Cytuj
p.s. przyszło mi do głowy jeszcze coś: faktycznie miałem problemy z pocketconsole i morphem, ale wynikał to z tego, że okno przesłaniało mi widok emulatora, który mimo hasła failed działał normalnie w tle, przy czym był bezsensowny problem z zamianą kolejności okien...


POMOGŁEŚ ROZWIĄZAĆ KOLEJNY PROBLEM BIEDNEGO FORUMOWICZA!!!
Faktycznie działa w tle i jest wszystko OK.

Cytuj
chwilowy pomysł: wywal pocketconsole.


No nie specjalnie mam ochotę pozbywać się pocketconsole... Po prostu mam zainstalowany "zamykacz aplikacji" - tMan i wybieram tylko z górnego paska MorphGeara i okienko przełącza mi się z pocketconsole na widok MorpGeara :-)  I JEST SUPER!

DZIĘKI!

Ps.: Pomyśl poważnie nad stanowiskiem moderatora.
Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: xoen w Maj 06, 2006, 01:30:53
haha cieszę się razem z tobą :)
pozrdówka.
Tytuł: MorphGear... i problem z modułem GBA :-(
Wiadomość wysłana przez: cynik w Maj 06, 2006, 12:18:15
Heheh, znow zwyciezylo Dobro (xoen).