PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: Piotr_Kaczmarek w Lipiec 12, 2006, 17:21:34

Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: Piotr_Kaczmarek w Lipiec 12, 2006, 17:21:34
mam kilka giga gier romow z automatow pod mame mozna to jakos do PDA ??
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Lipiec 12, 2006, 18:24:50
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=11460
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: hanysek81 w Lipiec 13, 2006, 16:03:09
Gdzie należy wgrać romy?
Bo sam emulator chodzi, tylko romów nie widzi :/
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: wesyr87 w Lipiec 13, 2006, 23:48:23
z tego co wiem to trzeba miec odpowiedni zestaw romow do odpowiedniego emulatora :( ... a gdzie nalezy je wgrac pisze w readme :) podpowiem ze folder "roms" moze dac duzo do myslenia :P
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: barbul w Lipiec 13, 2006, 23:56:02
Mozesz tez sprobowac dwoch roznych wersji pcmame - u mnie np na poprzedniej nie odpalalo romow neogeo a na wip'owskiej chodza ok - gierki cps1 (Punisher itp) natomiast odwrotnie. Co do romow - menager w stylu romcenter lub clearmame powinien poprawic kompatybilnosc poprzez ich uporzadkowanie (odp. nazewnictwo kosci romu itp).
pzdr.
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: hanysek81 w Lipiec 15, 2006, 10:21:48
Cytat: "wesyr87"
z tego co wiem to trzeba miec odpowiedni zestaw romow do odpowiedniego emulatora :( ... a gdzie nalezy je wgrac pisze w readme :) podpowiem ze folder "roms" moze dac duzo do myslenia :P


Skoro tak mi odpisujesz, to proszę prześlij mi ten plik readme, to faktycznie sobie przeczytam  >:)
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: xoen w Lipiec 15, 2006, 12:09:41
http://www.pocketcult.com/download.php?file=pcmame05wip.zip&context=mame


0.5 jest w fazie eksperymentów, musisz mieć odpowiednie romsety w odpowiednim miejscu względem emulki.

 romcenter jest niezbędny + dobra baza....

mój problem z tą emulką polega na NOT ENOUGH memory message przy 48 mb free. przy niektórych tytułach, nie wiem czemu..;/

jakkolwiek odpalilem calkiem złozone gry(np, samuari showdown hm 3 chyba), większość nie dziala jak należy, trzeba czekać.


a metal sluga to na fpsce odpalcie, u mnie przy kręconym z 300 mhz na 400 MS X pomyka na 46-60 klatkach, coś niebywałego. gorzej ze sterowaniem.....
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: barbul w Lipiec 16, 2006, 01:45:01
U mnie to samo - prawie 100 MB wolnego ramu i tak samo jak przy 20MB niektore tytuly wywala (glownie jest problem z czescia romow neo geo). samurai showdown chodzi pieknie na wersji wip (ale tylko pierwsza czesc), wczesniej byly jakies bugi graficzne.
Xoen - Metal Slug 1 jest na psx'a? Pytam bo kiedys usilnie szukalem tego tytulu ale nic poza podrasowana dwojka (Metal Slug X) nie znalazlem - a ta (niestety) odpalana na kilku pocketach ktore przewinely sie przez moje rece nigdy nie chodzila z "normalna" predkoscia. Sterowanie natomiast (przyciski "wirtualne" na ekranie) sprawowalo sie chyba zawsze OK
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: xoen w Lipiec 16, 2006, 14:41:35
myślałem o metal slugu x właśnie. metodą było: fpsce 092, frameskip + turbo. pomyka naprawdę ZADZIWIAJĄCO.może dobry rip, coś z  78 meg i śmiga.
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Lipiec 16, 2006, 15:46:30
Metal Slug na PSX też wyszedł
Cytat: "Gamespot"
Metal Slug

Publisher: SNK Playmore
Platform: PlayStation
Release Date: Aug 6, 1997
Release Region: North America
Distribution: Retail
 
Metal Slug (PSOne Books)

Publisher: Playmore
Platform: PlayStation
Release Date: Jul 24, 2003
Release Region: Japan
Distribution: Retail
 
Metal Slug

Publisher: SNK
Platform: PlayStation
Release Date: Aug 7, 1997
Release Region: Japan
Distribution: Retail
 
Metal Slug (SNK Collection)

Publisher: SNK
Platform: PlayStation
Release Date: Sep 9, 1999
Release Region: Japan
Distribution: Retail
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: barbul w Lipiec 16, 2006, 18:34:11
Big thx xoen i killcabbie- 092 faktycznie zalatwilo sprawe - nie mam pojecia jak dziala to turbo (to na pewno nie frameskip bo gra chodzi bardzo plynnie - no ale nie rozumiem czemu tej funkcji nie ma w pozniejszych wersjach emulatora), nareszcie metal mknie tak jak powinien (co prawda bez dzwieku i nie save'uje ale jest ok). No i skoro wyszedl na psx'a to czas znowu poszukac ms1.
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: wesyr87 w Lipiec 17, 2006, 12:32:35
Cytat: "hanysek81"
Cytat: "wesyr87"
z tego co wiem to trzeba miec odpowiedni zestaw romow do odpowiedniego emulatora :( ... a gdzie nalezy je wgrac pisze w readme :) podpowiem ze folder "roms" moze dac duzo do myslenia :P


Skoro tak mi odpisujesz, to proszę prześlij mi ten plik readme, to faktycznie sobie przeczytam  >:)


moze nie dokladnie readme ale zobacz folder doc/userguide :P ... i zobaczysz gdzie wgrac te romy :) plik rownoznaczy z plikiem readme  ]:>
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: corck w Lipiec 19, 2006, 19:25:28
Cytat: "xoen"
myślałem o metal slugu x właśnie. metodą było: fpsce 092, frameskip + turbo. pomyka naprawdę ZADZIWIAJĄCO.może dobry rip, coś z  78 meg i śmiga.



na wizardzie @ 264 mhz
fpsce 092 po wcisnieciu start wywala do windowsa :\
na 095 wgrywa sie i w ogole ale 17 fps to raczej nieciekawa predkosc, grac sie odechciewa. Da sie jakos zmniejszyc rozdzielczosc z natywnej 320x240? Bo obraz i tak ostry jak zyleta...
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: xoen w Lipiec 19, 2006, 22:20:16
nie
Tytuł: MAME - czyli automaty
Wiadomość wysłana przez: corck w Lipiec 19, 2006, 22:32:49
A w czym moze byc problem z wersja 0.92, bo w tej na TURBO menu chodzi jak nalezy eh...