PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: davqoniu w Październik 08, 2006, 18:47:39

Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: davqoniu w Październik 08, 2006, 18:47:39
Witam!

Mam nadzieję, że trafiłem w dobry dział. Otóż mam jedno pytanko. Jaka konfiguracja sprzętowa w PPC z Windą wystarcza do spokojnego emulowania większości gier na PSX? Zależało by mi głównie na Finalach. Emulacja może odbywać się bez dźwięku, byleby dało się spokojnie grać. Z góry dzięki! Narazie!
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: patison w Październik 09, 2006, 00:22:19
chyba jeszcze takiego pda nie zrobili.......
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: nothin w Październik 09, 2006, 16:22:39
ja tam gram spokojnie w ff7 na 300 mhz optipadzie kręconym na 400 mhz i nie narzekam.

ff9 mimo problemów hm z wersją też jest grywalny(jeśli o prędkości mówić)...
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Październik 09, 2006, 16:43:41
Z emulatorami jest tak, że niektóre gry pójdą szybko na każdym sprzęcie, inne tylko na mocniejszym,
a jeszcze inne będą problematyczne niezależnie jak mocny będzie sprzęt.
Tak po prostu jest.
Dlatego pytanie powinno brzmieć w jakie gry chcesz grać(typ),
lub czasem lepiej wiedzieć co będzie z konkretnymi tytułami.
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: nothin w Październik 09, 2006, 16:48:57
właściwie, patison ma rację, nie ma pda, które można programem przerobić na psx, peceta, czy inny 16/32/64 bit maszynę.
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Październik 09, 2006, 17:15:18
nijak nie mogę się nie zgodzić :))
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Październik 09, 2006, 17:27:45
no ale napisał że chodzi głównie o fajnale więc można powiedzieć że te 400 MHz Intela to jest jakieś rozsądne minimum
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: Bat. w Październik 09, 2006, 20:34:28
Mi na X51v chodzi praktycznie wszystko, począwszy od PocketSNES, gdzie wszystko chodzi super szybko i z dźwiękiem (ehh - przypomniały mi się czasy Super Mario World :D) do FPSE, ale tutaj nie wszystko działa jak trzeba, czekam na nową wersję pod Aximy.
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: nothin w Październik 09, 2006, 20:40:37
y, a jak ci śmiga ... amiga?
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: davqoniu w Październik 10, 2006, 15:27:28
A czy taki procek: 206 MHz Intel StrongARM 32 bit RISC Processor
Obsłużyłby PSXa? Może jakieś zmniejszenie detali? A jakieś gry pokroju GTA2 pójdą na tym procku?
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Październik 10, 2006, 15:47:43
Cytat: "davqoniu"
A czy taki procek: 206 MHz Intel StrongARM 32 bit RISC Processor
Obsłużyłby PSXa? Może jakieś zmniejszenie detali? A jakieś gry pokroju GTA2 pójdą na tym procku?

z takim prockiem to pewnie jakiś zabytek pokroju Cassiopei E200, wątpię czy jakakolwiek emulacja jest na tym możliwa, nawet mniej wymagających platform... a co dopiero PSX
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: nothin w Październik 10, 2006, 15:49:38
gta i gta2 nie będą grywalne poniżej 472 mhz( przynajmniej z doświadczeń na 400 mhz, na 400 mhz gta nie jest grywalne niestety, na xscale, wersja pod ARM( armv4), będzie jeszcze wolniejsza, czyli raczej nie da rady.

w emulce nie ma detali, ani innych tego typu rzeczy, można tylko bawić się frameskipem i opcją forcegapi bodajże w konfigu emulki...

jako, że 3xxx(arm 206 mhz) mają czasem problem z gapi, przy braku użycia gapi w emulce wydajność znów może spadać...mniej więcej tak to wygląda...

xscale arm5 forcegapi=on > xscale forcegapi=off > ARM ARM4 forcegapi=on > ARM ARM4 forcegapi=off.

jeśli dana maszyna ma dobre pamięci, możnaby trochę podkręcić tą hipotetyczną maszynę z ARM 206 mhz...sam proc nie wiem, czy da się kręcić, ale pozostaje szyna, dzielniki i częstotliwość pamięci, no i taktowanie ekranu, coby nie wybuchł..:).

coby nie robić, będzie słabo działał..niestety.
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: davqoniu w Październik 10, 2006, 15:56:58
oki. No to chyba na tyle. Do zamknięcia.
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: Bat. w Październik 10, 2006, 16:04:00
Cytat: "nothin"
y, a jak ci śmiga ... amiga?

Sprawdzę ;) Nie interesowała mnie ta platforma, wolę już C64 ;]
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: yankowich w Listopad 25, 2006, 00:54:44
Witam wszystkich,
a ja mam nastepujace pytanie: czy do emu PSX starczy i-Mate PDA-N?
Ostatecznie Mio 550?
Glownie chodzi mi o odpalenie finala 7 :)
Tytuł: Jaka konfiguracja do emulowania PSX?
Wiadomość wysłana przez: iniemamocny w Listopad 25, 2006, 01:40:01
Cytat: "nothin"
y, a jak ci śmiga ... amiga?
Pozwolę sobie ja odpowiedzieć na to pytanie, mimo iż jest dość stare - bardzo źle śmiga i mało jaki obraz gry jest wogóle grywalny.

Btw: emu psxa też działa źle(przynajmniej te gry które mnie interesują) i tak zostanie dopóki nie wypuszczą wersji zoptymalizowanej pod wm5 i akcelerator (no, ale o tym już pewnie wiesz).

Pozdrawiam.