PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: davqoniu w Październik 08, 2006, 18:47:39
-
Witam!
Mam nadzieję, że trafiłem w dobry dział. Otóż mam jedno pytanko. Jaka konfiguracja sprzętowa w PPC z Windą wystarcza do spokojnego emulowania większości gier na PSX? Zależało by mi głównie na Finalach. Emulacja może odbywać się bez dźwięku, byleby dało się spokojnie grać. Z góry dzięki! Narazie!
-
chyba jeszcze takiego pda nie zrobili.......
-
ja tam gram spokojnie w ff7 na 300 mhz optipadzie kręconym na 400 mhz i nie narzekam.
ff9 mimo problemów hm z wersją też jest grywalny(jeśli o prędkości mówić)...
-
Z emulatorami jest tak, że niektóre gry pójdą szybko na każdym sprzęcie, inne tylko na mocniejszym,
a jeszcze inne będą problematyczne niezależnie jak mocny będzie sprzęt.
Tak po prostu jest.
Dlatego pytanie powinno brzmieć w jakie gry chcesz grać(typ),
lub czasem lepiej wiedzieć co będzie z konkretnymi tytułami.
-
właściwie, patison ma rację, nie ma pda, które można programem przerobić na psx, peceta, czy inny 16/32/64 bit maszynę.
-
nijak nie mogę się nie zgodzić :))
-
no ale napisał że chodzi głównie o fajnale więc można powiedzieć że te 400 MHz Intela to jest jakieś rozsądne minimum
-
Mi na X51v chodzi praktycznie wszystko, począwszy od PocketSNES, gdzie wszystko chodzi super szybko i z dźwiękiem (ehh - przypomniały mi się czasy Super Mario World :D) do FPSE, ale tutaj nie wszystko działa jak trzeba, czekam na nową wersję pod Aximy.
-
y, a jak ci śmiga ... amiga?
-
A czy taki procek: 206 MHz Intel StrongARM 32 bit RISC Processor
Obsłużyłby PSXa? Może jakieś zmniejszenie detali? A jakieś gry pokroju GTA2 pójdą na tym procku?
-
A czy taki procek: 206 MHz Intel StrongARM 32 bit RISC Processor
Obsłużyłby PSXa? Może jakieś zmniejszenie detali? A jakieś gry pokroju GTA2 pójdą na tym procku?
z takim prockiem to pewnie jakiś zabytek pokroju Cassiopei E200, wątpię czy jakakolwiek emulacja jest na tym możliwa, nawet mniej wymagających platform... a co dopiero PSX
-
gta i gta2 nie będą grywalne poniżej 472 mhz( przynajmniej z doświadczeń na 400 mhz, na 400 mhz gta nie jest grywalne niestety, na xscale, wersja pod ARM( armv4), będzie jeszcze wolniejsza, czyli raczej nie da rady.
w emulce nie ma detali, ani innych tego typu rzeczy, można tylko bawić się frameskipem i opcją forcegapi bodajże w konfigu emulki...
jako, że 3xxx(arm 206 mhz) mają czasem problem z gapi, przy braku użycia gapi w emulce wydajność znów może spadać...mniej więcej tak to wygląda...
xscale arm5 forcegapi=on > xscale forcegapi=off > ARM ARM4 forcegapi=on > ARM ARM4 forcegapi=off.
jeśli dana maszyna ma dobre pamięci, możnaby trochę podkręcić tą hipotetyczną maszynę z ARM 206 mhz...sam proc nie wiem, czy da się kręcić, ale pozostaje szyna, dzielniki i częstotliwość pamięci, no i taktowanie ekranu, coby nie wybuchł..:).
coby nie robić, będzie słabo działał..niestety.
-
oki. No to chyba na tyle. Do zamknięcia.
-
y, a jak ci śmiga ... amiga?
Sprawdzę ;) Nie interesowała mnie ta platforma, wolę już C64 ;]
-
Witam wszystkich,
a ja mam nastepujace pytanie: czy do emu PSX starczy i-Mate PDA-N?
Ostatecznie Mio 550?
Glownie chodzi mi o odpalenie finala 7 :)
-
y, a jak ci śmiga ... amiga?
Pozwolę sobie ja odpowiedzieć na to pytanie, mimo iż jest dość stare - bardzo źle śmiga i mało jaki obraz gry jest wogóle grywalny.
Btw: emu psxa też działa źle(przynajmniej te gry które mnie interesują) i tak zostanie dopóki nie wypuszczą wersji zoptymalizowanej pod wm5 i akcelerator (no, ale o tym już pewnie wiesz).
Pozdrawiam.