ale przeciez gry na PSX niektore maja nawet ponad 100 mb a nawet chyba do 1 gb dochodzi
czyli tylko gry moge do ok 100 mb odpalic jesli mam 128 mb ram w ppc?
Kuboslaw pisał o emulacji GBA a nie PSX

romów GBA się to tyczy (one ważą od 512KB do 32MB w zaleznosci od gry)
i chodzi tutaj o ilość wolnego ramu - na systemach nowszych niż WM2003 bywa ciężko ze zwolnieniem wystarczającej ilości pamięci w wersjach z 64MB - ze 128 nie będzie problemu
PSX wymaga 16MB wolnej pamieci RAM - większa ilość nic nie daje a mniejsza może spowolnić emulacje bądź nie pozwolić na uruchomienie EMU
- tzn ? Skad ten bios co i jak
zajrzyj na mój FTP
http://ego.pq.pl/Bios to "system operacyny" danej konsolki - niezbędny jest jego obraz aby emulator mógł funkcjonować
tego rowniez nie kapuje :/ myslalem ze tylko plik .iso z tego jest a nie jakies Z , BZ
po kompresji obrazu ISO programem Pocket ISO otrzymasz 2 lub 3 pliki - jeden ze skompresowanym obrazem .BZ - oraz nagłówkowe i indexowe umożliwiające odwołanie się do konkretnego miejsca w obrazie bez potrzeby jego przeszukiwania

Pocket ISO nie tylko kompresuje obrazy ale również wprowadza drobne modyfikacje w strukturze obrazu, co często przynosi pozytywne efekty.
(np kompresja utworów do MP3

)
W użytkowaniu różni się to tylko tym ze zamiast 1 iso wklejasz na karte te ww pliki
3
patrzy FTP

wszystkie wersje są pisane docelowo na wm2002 i 2003 a więc mogą działać nowszych systemach (ale nie muszą ;P )
4,5
chodzi tu o karty pamięci PSX (te które wkładasz w konsolke i robisz na nich save

)
potrzebujesz ich obraz
zazwyczaj są juz skonfigurowane .
6
to z Pocket ISO - mozesz wywalić filmiki z gier co zmniejszy ich rozmiar

)
czemu bin jak gry sa w .iso ;p
nie musi być w iso - FPSEce obsługuje wiele typów obrazów płyt - .iso/.bin/.nrg/.cue itp czy też te kompresowane .bz

pocket ISO też może kompresować różne typy obrazów

chyba wszystko -