zawsze jest to albo: niekompatybilność tytułu, albo zły rip. jeśli na stronie fpsce w compatibility jest dana gra uznana za dzialającą, to nie mam powodu sądzić, że jest inaczej, niemniej dbajcie o ilość wolnego ramu, nie tnijcie wszystkiego, a w pocketiso użyjcie "use smallest video as source" czy coś w tym stylu... generalnie: najpierw polecam ripowanie typu sam pockstiso 2.1 beta, NIE 2.0!! i maximum compresssion!
2.1 beta i w nim max compression działa, jak należy,
lub właśnie metoda z psmplay,psxldr,pocketiso.
generalnie najważniejszy jest listning z psmplay używany w psxldr, w psxldr ręcznie zamienić na blank.str i inne można ,ale czasem NIE wszystko, co się da, w tym problem. np, mi udalo się silent hilla bez problemu zripać na hmm 55 mega? są gry, które MUSZĄ mieć wybrane videa, w ripach, inaczej będzie freeze black screen z niczym dalej... kupa zabawy... ale większośc tytułów działa na prostackim pocktiso, rip all i tyle...
daję parę linków do tematu:
http://pdai.org/~dk/guide/ldrguide.htmhttp://www.pocketmatrix.com/guides/psxrip/no i subforum w pdai nt ripowania konkretnych tytułów...
http://pdai.org/forum/forumdisplay.php?s=&f=48&page=1&pp=20&sort=lastpost&order=desc&daysprune=-1sama góra forum...i samo forum.