Half - life problem....

  • 25 Odpowiedzi
  • 4327 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

nothin

Half - life problem....
« dnia: Maj 20, 2007, 12:44:43 »
heh heh pewnie ktoś pomyslał, że odpaliłem half life'a...
nie.
ale znalazłem NIEBYWAŁY mod do dooma, w którym wierzcie, lub nie:

 mapy, grafika stworki i sound są żywcem przeniesiony z HL. pierwsze klika leveli jest BARDZO podobne i gra robi olbrzymie wrazenie.

ale mam problem...grę odpala sie poprzez gfdoom...i niestety..
button "menu" powoduje wyjście z gry, zamiast wejśc w opcje.., tym samym nie mogę za nic ustawić trybu landscape :( :(

wszelka pomoc się przyda...

link:
http://rapidshare.com/files/32334312/half-life__s60_-polgage_213_ppc_.rar.html

 gwarantuję, ze niejeden z Was się zdziwi.

..update: kilka screenshotów:
,
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 16:00:05 wysłana przez nothin »

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 20, 2007, 14:48:42 »
heh heh pewnie ktoś pomyslał, że odpaliłem half life'a...
Żebyś wiedział

Zaraz sprawdzę

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 20, 2007, 14:55:42 »
pamiętaj, jedyne co musisz zrobić to przypisać WAD plutonia w pierwszym polu wyboru.
doom3.wad jest nie bardzo wiem po co...

zastanawiam się... czy to by miało szansę śmigać na tym akcelerowanym , wygładzonym aximie...
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 14:59:03 wysłana przez nothin »

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 20, 2007, 14:57:49 »
chwilę to potrwa, bo muszę przerzucić wszystko po ir, ale będę pamiętał

*

silentjob

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 20, 2007, 15:21:31 »
Podzielicie się jakimiś zrzutamie ekranu :), chwilowo nie mam na czym odpalić tego softu, a bardzo chciałbym zobaczyć jak to wygląda ;D.

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 20, 2007, 15:29:37 »
hmm Wad file doesn't have IWAD or PWAD :(

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 20, 2007, 15:30:48 »
wypada mieć pełną wersję WADa od dooma...

doom.WAD
Doomu.WAD
lub inną w katalogu.

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 20, 2007, 15:41:32 »
teoretycznie to jest właśnie ten doom3.wad, ale nie rusza. Pomęcze się nieco później, chwilowo jestem zajęty

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2007, 15:51:30 »
teoretycznie to jest właśnie ten doom3.wad, ale nie rusza. Pomęcze się nieco później, chwilowo jestem zajęty

WAD dooma ma 9.9(doom.wad) lub 10 mb(doomu.wad), więc mylisz się co do doom3.wad....

ok dodałem fotki ,teraz prosze o pomoc, jak wejść w opcje, tylko po wejściu w opcje możliwe jest przestawienie ekranu w tryb landscape....

właściwie..tez mam problemy z odpaleniem co któryś raz... bardzo trudno znaleźć informacje o tym WADzie w internecie....
czytam natenczas..
http://www.aximsite.com/boards/showthread.php?t=35757



tak przy okazji, czy ktos próbował uruchamiać mody do q1? niby działają, ale nie do konca....
wszelkie info mile widziane.
znalazłem nawet szachy na silniku q1...!rewelacyjnie to wygląda.
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 16:18:34 wysłana przez nothin »

*

silentjob

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 20, 2007, 16:39:21 »
Wygląda znajomo, ciekaw jestem jak z grywalnością :).

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 20, 2007, 16:42:31 »
grywalnośc jest fantastyczna, bo niektóre rozwiązania czynią tą grę odległą od dooma jako takiego, ale to trzeba zobaczyć..ja się tylko matrwię, ile realnie leveli jest w tej grze... nie mogę załadować nic poza kilkoma pierwszymi...ale to moze być problem niekoniecznie braku tych leveli... btw, gwarantuję mocne zdziwienie w momencie zobaczenia i usłyszenia pierwszego(i następnego) typu przeciwnika. coś niesamowitego. jeszcze jakaś mptrójka w tle(np. muza z fallouta :D )....
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 16:44:17 wysłana przez nothin »

*

silentjob

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 20, 2007, 16:48:05 »
Co do leveli pokrywają sie one z tymi z oryginalnego HL :)? Może jeszcze potwierdzisz, że została zemulowana cała początkowa animacja gdy nasz główny bohater powoduje malutkie zamieszanie z teleportami....< wepchnięcie wózka w strumień promieni i ciąg cut-scenek >. Nie, to by było zbyt piękne, nie można wymagać chyba tak dużo ;D.

Swoją drogą ta wersja Doom'a też była nieźle dopracowana :).

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 20, 2007, 16:53:27 »
w tym rzecz, ze to, co widzę, jak na razie jest identyczne z HL, z mikrofalą w kuchni w black mesie i stworkiem na krześle w pokoju z migającym światłem włacznie.
podsumowująć - to jakby mapy z HL pocięta na mapy, czyli dochodzimy do momentu, kóry technicznie jest nie do przebycia(czyli animacje awarii itp) i gra ładuje kolejny kawałek mapy od HL...trudno mi precycyjniej to opisać...

twarzołap wygląda jak twarzołap i tak samo dźwięczy oraz atakuje... zzombifikowani naukowcy... są o wiele szybsi i generalnie ich napotkanie powoduje lekką panikę....

pomóżcie mi to ODPALIĆ w landscape!!!!

naprawdę osładza brak HL(tego prawdziwego, co zresztą wg. mnie jest realne na ppc)..
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 16:58:46 wysłana przez nothin »

*

silentjob

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 20, 2007, 16:57:40 »
Jednym słowem  :o. Życzę powodzenia w walce z obracaniem obrazu.

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 20, 2007, 17:07:41 »
Tak, HL gdyby mieć źródła to nie problem. Działał na p133@166+32mb ram+S3 Trio64+ w software'owym trybie 640x480. Niestety raczej nikt źródeł nie udostępni

*

silentjob

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 21, 2007, 00:47:21 »
To tak jak z konwersją Fallout'a.... Nie ma źródeł, nie ma przeportowania....

*

Offline kruszbuk3

  • ***
  • 265
  • Sprzęt: IPAQ 4150 Motorola L6 Jornada 690
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 24, 2007, 09:22:35 »
del
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2007, 18:03:06 wysłana przez kruszbuk3 »

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 29, 2007, 17:03:18 »
Działa! OMG!!!
fakt, menu wyłącza grę :(

*

nothin

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 29, 2007, 17:29:15 »
nie da się na tej wersji ustawić landscape. tak ma byc.... ale gra mnie zaskakuje.

*

Offline Bat.

  • Homofob i seksista
  • ******
  • 3315
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Śląsk
    • Deskorolka Underflip
  • Sprzęt: Dell Axim X51v | Blackberry 8110, 9700, PlayBook
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 23, 2007, 20:50:04 »
A próbowaliście skinu "keyboard" z pocketowego Dooma? Tam jest taki przycisk do obrotu.

Swoją drogą ciekawe :D

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 04, 2008, 21:21:56 »
Ja bym na twoim miejscu spróbował obrócić ekran przed wejściem do gry wypróbuj Nyditot Virtual Display. Powinno działać :ok: 

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 04, 2008, 21:42:55 »
Spoko sposób na nabijanie postów. Wątek sprzed roku i do tego niezwykle odkrywcza wypowiedź

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 05, 2008, 09:14:11 »
Co ci przeszkadza, że próbuję człowiekowi pomóc?? 

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 05, 2008, 14:15:28 »
To że odpisujesz na dawno zapomniany wątek sprzed roku?

Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 05, 2008, 14:27:39 »
Z tego co widzę też się wypowiadałeś.

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Half - life problem....
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 05, 2008, 21:08:56 »
Tak. I temat dawno upadł bo nie było sensu go ciągnąć.