gfDoom - nie chce się odpalić

  • 14 Odpowiedzi
  • 1534 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« dnia: Sierpień 28, 2006, 11:34:30 »
Witam!!!
ostatnio chciałem sprubować odpalić Dooma na moim pockecie. A więc skopiowałem pliki gfDooma z download'u PDAClub'u wrzuciłem je na karte (MMC 32MB Siemens'a) dodałem plik DOOM.wad odpaliłem gfDoom Launcher.exe, ustawiłem plik WAD z jakiego chciałem go odpalić dałem Launch i... nic. Przycisk sie chmmm... przyciska tak jak każdy normalny guzik w windzie. Próbowałem też wgrać całość do rom'u i efekt ten sam. Gdy próbuje uruchomić samego gfDomm.exe wyświetla się komunikat "Cannot find 'gfDoom' (or one of its components). Make sure the path and filename are correct and all the required libraries are available". Wszystko wgrywałem zgodnie z opisem jednego z artykułów na PDAClub'ie.

*

nothin

gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 28, 2006, 15:23:50 »
musisz mieć launchera.

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2006, 15:54:55 »
Launchera?? jakiego chodzi ci o gfDoom Launcher właśnie z tego odpalałem i jak wyżej "nie działa" w nim przycisk Launch tzn. przyciska się ale nie odpala się kompletnie nic. Już nie mam pojęcia od czego może to zależeć może to wina systemu (PPC2002)??

*

nothin

gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 28, 2006, 16:05:28 »
skina możesz nie mieć i bedzie taki sam efekt..

tu masz cała paczkę, oprócz WAD-a.

wrzuć do niej pliki dooma i sprawdź.
hmm teraz tak myślę, może są wersje dla ARM i XSCLAE i ty używasz tej, która u ciebie nie ruszy..hm.
niemniej sprawdź to:
http://rapidshare.de/files/31066612/gfdoom.rar.html

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 28, 2006, 16:08:40 »
a próbowałeś z wersją shareware czy tylko full? Bo może chodzi o to:
Cytat: "Poklik"
W gfdoomie musisz mieć wersje pliku wad 1.9, gdyż wersja 1.666 (piracka) po prostu na nim nie działa.

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 28, 2006, 19:55:22 »
Paczka Nothin'a niestety daje takie same rezultaty jak moje pliki. próbowałem zarówno z pełną wersją jak i shareware (doom.wad i doom1.wad) czy jest możliwe że wersja shareware jest piracka?? Niby po co miałby ktoś to robić ale może?? szkoda quake'a odpaliłem ale bardziej bym się cieszył z doom'a. Może powalcze z Duke Nukem ale podobno ciężko coś zdzialać na 1915 (na razie moge się poruszać w menu góra/dół). Jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś pomysły to prosze o rade.

*

nothin

gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 28, 2006, 19:59:47 »

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 28, 2006, 20:29:44 »
To nic nie daje DoomCE jest tylko dla procesorów SH-3 i MIPS a z strony gfDoom'a też zciągałem wcześniej komplet plików (łącznie z shareware'owym wad'em) i to dalej nic nie daje. Ciekawi mnie czy uruchomienie samej aplikacji gfDoom daje u was takie same rezultaty jak u mnie (znaczy ten komunikat) - może to nie wina launchera tylko samego "programu".

W desperacji zrobiłem Hard Reset - nic nie pomogło

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 28, 2006, 20:57:06 »
Hmm, z tego co pamiętam wersja shareware także u mnie nie chodziła  :mysli: Tylko pełna 1.9, żadna inna...

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:59:44 »
A jak sprawdzić którą wersją wad'a dysponuje??

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 29, 2006, 10:52:30 »
Najlepiej sprawdzaj na pecetowym porcie DOOMa, tam chodzi każda wersja. :P Numerek wersji podany jest chyba w prawym dolnym rogu w menu gry (ale mogę się mylić).

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 29, 2006, 16:46:58 »
Dobra, sprawa ma się tak: wersja jaką dysponuje to wersja 1.9. Nie da się jej sprawdzić w grze. Należy przy odpalaniu gry wcisnąć klawisz pause/Break (zatrzymać program) zanim przełączy się w tryb graficzny. Na samym początku wyświetla się na szarym tle "DOOM System Startup v1.9" Z tym, że z tego co zauważyłem wersja ta nie zależy od pliku wad. W moim przypadku NIE zmienia się w zależności czy dam doom.wad (pełna wersja) czy doom1.wad (shareware) - to tak dla tych co będą kiedyś potrzebować. Niestety po odpaleniu mojego doom.wad (pełnej wersji) okazało się że brakuje w nim Menu. tzn wszystko się odpala ale trzeba to robić "na czuja". Nie ma także całego dolnego paska (tego z info o broni życiu itd). Wynika z tego więc, że mój wad jest uszkodzony, a shareware nie działa tak jak napisał Poklik (co ciekawe na stronie producenta portu jest link do wersji shareware). Pozostaje tak więc płacz, lament i zgrzytanie zębami   :wkurzony:

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 29, 2006, 19:39:24 »
Ja miałem takiego wada, że wszystko pięknie działało, więc może faktycznie wina leży po stronie wada... (choć ja jakoś nigdy nie spotkałem uszkodzonych wadów...).
Co do wersji to shareware był także w wcześniejszych wersjach (nie tylko 1.9), więc wersja zależy od wada (zresztą spróbuj ściągnąć z neta wcześniejsze wersje i sprawdź to w praktyce).
PS. A widzieliście pierwsze wersje alpha/beta Dooma? :)

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 29, 2006, 20:13:59 »
OK wreszcie się udało !!!! a teraz przepis how to dla tych którzy też mają takie problemy

Otóż najpierw ściągamy port gry Quake (bez pomyłki nie Doom tylko Quake) z tąd: http://pdaclub.pl/dl/file_view.php?srv=ppc&f_cat=67&sortby=t&sort=asc&f_id=225 (sprawdzone na wersji dla procesorów ARM i X-Scale v0.062) rozpakowujemy zipa i kopjujemy plik GX.DLL do folderu z portem gry w pockecie i... wszystko działa!!!

Dziękuje wszystkim którzy mi pomogli!!! a teraz zagłębiam się w rozrywkę :kill:

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
gfDoom - nie chce się odpalić
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2006, 20:18:00 »
Widocznie były to problemy z Gapi na twoim pockecie :)
Pozostaje mi tylko życzyć miłego grania (pomimo tego, że na klawiszach PDA w żadną grę nie gra się miło  :bored: ). ;)