Sony Ericsson Xperia X1
ROM- 826x Series ** WM 6.5.3 build [23673]
CPU- 528MHz (standard)
RAM- wolna pamięć przed uruchomieniem FPSECE= 87MB
FPSECE 0.10 ustawienia standardowe zaraz po instalacji (z dźwiękiem)
*ATV Racers (bin 164MB): menu 21 fps, gra- 12-14 fps, fs1- 20-22fps, fs2- 24-26 fps, fs3- 30-32fps: bardzo słabo grywalne
*DragonBall GT- Final Bout (bin 151MB): filmik 41-46 fps, menu 21 fps, gra 13-16 fps, fs1 20-22 fps, fs2 24-26 fps, fs3 26-33 fps- przy fs3 juz w miare grywalne ale raczej zabawy z tego nie ma...
*Street Fighter EX2 Plus (iso 66MB): menu 18fps, gra- 10-11 fps, fs1- 20 fps! (juz grywalne dużo bardziej niz dragon ball), fs2- 24-27 fps (grywalne, udało mi sie nawet combo!) fs3- 30fps (troche rwie chyba na fs2 lepiej).
*Battle Hunter (bin 81 MB): menu 20 fps, gra 14 fps, fs1 20 fps, fs2 25 fps, fs3 30 fps: grywalne bezproblemowo.
Aktualizuję
CPU: 691 MHz (msm7kcpuspeed v2)
ustawienia identyczne
*ATV Racers: menu- 26 fps, 16-20 fps, fs1 20-22 fps, fs2 25-27 fps, fs3 30-32 fps (jak widać znacząca różnica tylko bez FS, a szkoda :-( )
*DragonBall GT- Final Bout: filmik 56 FPS!, menu 28 fps, gra 18-22 fps, fs1 20-22 fps, fs2 24-26 fps, fs3 30-32. Nadal raczej nie da się pograć dłużej
*Street Fighter EX2 Plus: menu 24 fps, gra 12-14 fps, fs1 20-21, fs2 24-26 fps, fs3 28-31 fps. Dziwne bo tu zdecydowanie gorzej działa (czyżby to podkręcanie to efekt placebo? a szkoda...)
*Battle Hunter: menu 30 fps, gra 24 fps i to wystarczy do grania
Może i daje coś to podkręcanie ale nie zawsze. A może to jest jak w przypadku starych athlonów gdzie ustawienie asynchroniczne dawało mniejsza wydajność, może tu ta częstotliwość jest jakaś asynchroniczna... nie wiem. Miałem nadzieje na coś więcej