Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Oprogramowanie PPC
Emulacja
Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
4 Odpowiedzi
1247 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kuboslaw
888
Płeć:
Uśmiech proszę :)
Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
«
dnia:
Lipiec 06, 2009, 21:26:04 »
Kiedyś słyszałem że wydajniejsze jest emulowanie PSX z grami w NTSC. To prawda?
Zapisane
Chemik89
95
Płeć:
Sprzęt: Axim x50v / SE k800i
Odp: Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 06, 2009, 22:23:40 »
nie tyle wydajniejsze co jest większa kompatybilność - nie wszystkie PALe chodzą poprawnie, niektóre nie dają się odpalić - wywalają w jakimś stałym miejscu - ale większość chodzi OK
(oczywiście mowa o FPSECE)
Zapisane
PŁ Student
c++&OpenGL programmer ;]
Kuboslaw
888
Płeć:
Uśmiech proszę :)
Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Odp: Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 07, 2009, 07:07:31 »
Mam jeszcze jedno pytanie. Czytając opis PocketISO 3.2
http://www.fpsece.net/forum2/viewtopic.php?f=8&t=65&sid=0a4f41712a8fb25c368087e611ca7d66
About Audios Streams (Called XA Stream), PocketISO is able to Rip XA Stream and even compress them into MP3. The Advantage is that FpseCE will just read into memory the MP3 and then will play it without sound Stuttering even if FpseCE don't run full speed... The Other Advantage is that forcing XA sound to 0 will Boost Game at about 20-25 Percent.
Chodzi o to że jak zamienię XA Stream na mp3 to gra będzie działać szybciej? I jak wymusić XA sound na 0
Zapisane
Chemik89
95
Płeć:
Sprzęt: Axim x50v / SE k800i
Odp: Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
«
Odpowiedź #3 dnia:
Lipiec 07, 2009, 16:49:05 »
korzystanie z w.w. możliwosci umożliwia dopiero fpsece v0.1
będzie działać szybciej bo MP3 łatwiej zdekompresować i "odegrać" anizeli emulować układy dzwiękowe PSXa XA
(dochodzi też wyciszanie XA - co mozesz zobaczyć na filmikach fpse) no ale zobaczymy w praktyce jak to będzie wyglądać w v0.1 ;]
Zapisane
PŁ Student
c++&OpenGL programmer ;]
Kuboslaw
888
Płeć:
Uśmiech proszę :)
Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Odp: Emulowanie PSX - NTSC czy PAL
«
Odpowiedź #4 dnia:
Lipiec 07, 2009, 18:00:45 »
A to już wiem dlaczego po kompresji mi gierka nie działała.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »