PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: Soovek w Czerwiec 28, 2005, 11:02:27
-
Jak w temacie:P Prosze o nazwy! Naj lepiej freeware:)
-
PocketUAE
http://pocketinsanity.sourceforge.net/index.php?content=uae
-
A jeżeli dla PalmOS (5) to MyUAE.
http://user.cs.tu-berlin.de/~jonash/palmos/palmos_free.html
-
Dla PPC PocketUAE Jak z tego sie korzysta???? Odpala mi sie setting i potem nic:( ta głowna aplikacja odpala sie i gasnie:(
-
Jesli uruchamiasz to na 1930 to sobie odpusc...
-
...a na 1940 bedzie chodzic wzglednie??...
-
Co Ty... nie ma takiego palmtopa na ktorym Pocket UAE dobrze chodzi. Nawet na tych z procesorami ponad 600MHz kreconymi do 1GHz nie da sie na tym grac. Emulator wymaga jeszcze sporo optymalizacji...
-
AHA i wszystko jasne!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Testowałem ten emilator ( i nadal mam go na PPC ) ogólnie nawet można się nim pobawić ( namiętnie A-Train i Colonization ) inne mi się nie miały zamiaru uruchomić ( ja chcę settlers !!! ) na 1930 troszeczkę przycinało ...( od razu wyłącz emulację dźwięku to znacznie przyspieszy ) obesnei na wymienione gry działają całkiem sprawnie przy 400 MHz
-
Calkiem sprawnie, czyli klatkuja, ale da sie grac w gry gdzie jest "malo" akcji.
-
A-Train nic nie klatkuje .... nie jest to co prawda zbyt dynamiczna gra a colonizacja to turowka .....
-
Czyli udało się wam go odpalić. A można wiedziec jak? Wrzucam odpowiedni rom do katalogu, do kolejnego katalogu wrzucam plik z grą, wyświetla się ekran tytułowy i nic:(. Zero reakcji na rysik, klawisze funkcyjne. Jakies sugestie? Będę wdzięczny:).
-
pewnie gra nie dziala (jedna z tych ktore nie pujda), lub gra nie jest w odpowiednim formacie, tzn niekompatybilnym, moze dajesz jakiegos starego kicka (rom), wersja 1.3 najnowsza
-
Najnowsza wersja romu do Amigi to 3.1:).
-
Moj blad :P
ale ja mam amige 500 :), pewnie tam doszlo do 1.3 :)
-
Nie wszystkie gierki chodza na 3.1 z tego co wiem...
-
moze te lepsze w stylu doom i inne 3d. Pewnie to jest specjalnie do bardziej wymagajacych gier
-
mała dygresja, popróbujcie odpalic settlersów z TRZECIEGO dysku.... dajcie znac jak wam poszło.
-
Niestey mam odwieczny problem
Gra sie odpala ale myszka mi wariuje ... inne gry dzialajom poprawnie jak i tez emylator. Jak ktod odpali to niech napisze jak sie uporal z szalejoncym kursorem
-
Nie wszystkie gierki chodza na 3.1 z tego co wiem...
poza tym niektore wersje 3.1 moga wymagac procesora 68020 lub 68ec020 (czarny ekran na 68000, zamiast dyskietki wchodzacej do stacji)
-
kwestia jest prosta: 1.3 to amy 500
3.1 to 1200
teraz: 3.1 warto uzywać tylko przy grach na AGĘ.
Oczywiście można używać niektórych 3.1nek do a500, ale mój boże jest jeszcze wolniej.
-
kwestia jest prosta: 1.3 to amy 500
3.1 to 1200
teraz: 3.1 warto uzywać tylko przy grach na AGĘ.
Oczywiście można używać niektórych 3.1nek do a500, ale mój boże jest jeszcze wolniej.
Ja osobiście polecam 1.3 dla a 500 i 3.0 dla a1200.
3.1 niczym się prawie nie różni od 3.0 (z punktu widzenia gracza niczym) a wymaga procesora 68020 (być może tylko niektóre jego wersje, tego nie jestem pewien). 3.0 to pewne rozwiązanie.
-
Rom 3.1 nie wymaga procesora 68020 - można go użyć również w A500, ma poprawione szereg błedów z 3.0 a graczy powinien zainteresować obsługa układu Akiko a więc najprościej mówiąc gry z CD32. Tak więc polecam 3.1 dla A1200.
-
Rom 3.1 nie wymaga procesora 68020 - można go użyć również w A500, ma poprawione szereg błedów z 3.0 a graczy powinien zainteresować obsługa układu Akiko a więc najprościej mówiąc gry z CD32. Tak więc polecam 3.1 dla A1200.
szereg błędów 3.0 które dla graczy nie mają żadnego znaczenia.
poszukałem trochę na necie i są wersje romów 3.1 (komodorowskie, później już z ESCOMu) które wymagaja 68000 a sa tez takie ktore wymagaja 68ec020. (głównie z a4000) A wersji tych jest od groma. Ja akurat mam taka która wymaga 020. (ROM3.1_A4000.40.70)
A co do cd32 to fakt. Ale kto się bawi w emulacje cd32 na pockecie, jeśli te gry nie mają ścieżki muzycznej, a mają w 95% swoje odpowiedniki w dyskietkowych edycjach (za to już z muzyką). (lepiej miec wersje hd? whdload rozwiązał ten problem nimal całkowicie) A nawet jeśli pocketuae zostanie obdarzony wspomaganiem emulacji cd32 (w sensie scieżek dźwiękowych), to i tak każdy pocketowiec bedzie wolał trzymać Flinka który zajmuje 4 dyskietki niż flinka ze ścieżką dzwiękową w CDA, bądz nawet mp3. Także dalej twierdze ze lepiej używać 3.0. Jeśli chodzi o używanie Workbencha (często kożystam z PPainta, nie podiadającego pecetowego odpowiednika) też nie ma wielu róźnic - system działa tak samo stabilnie (/niestabilnie). Chyba że się zaczyna używać różnych łat i nakładek - jest to jedyna sytuacja kiedy 3.1 ma jakieś zastosowanie imo.
Workbench 3.1 vs Windows 95?
- Mike Tyson vs Michael Jackson.
-
szereg błędów 3.0 które dla graczy nie mają żadnego znaczenia.
Przeważnie lepiej mieć coś z mniejszą ilością błędów, nowsze itp bo może coś np cały system nie chodzić* patrz poniżej,
poszukałem trochę na necie i są wersje romów 3.1 (komodorowskie, później już z ESCOMu) które wymagaja 68000 a sa tez takie ktore wymagaja 68ec020. (głównie z a4000) A wersji tych jest od groma. Ja akurat mam taka która wymaga 020. (ROM3.1_A4000.40.70)
Racja, wersja nie wymagająca 68020 ma oznaczenie 40.63 - ale jak widzisz też jest.
A co do cd32 to fakt. Ale kto się bawi w emulacje cd32 na pockecie, jeśli te gry nie mają ścieżki muzycznej, a mają w 95% swoje odpowiedniki w dyskietkowych edycjach (za to już z muzyką). (lepiej miec wersje hd? whdload rozwiązał ten problem nimal całkowicie) A nawet jeśli pocketuae zostanie obdarzony wspomaganiem emulacji cd32 (w sensie scieżek dźwiękowych), to i tak każdy pocketowiec bedzie wolał trzymać Flinka który zajmuje 4 dyskietki niż flinka ze ścieżką dzwiękową w CDA, bądz nawet mp3. Także dalej twierdze ze lepiej używać 3.0
Może nie chodzi tu zbytnio o scieżki audio, (bo to było już we wcześniejszych romach zdaje się że od 2.0, a więc i 3.0 jest) a powtórze o układ akiko czyli konwersje chunky2planar. Owszem nie było tych gier zbyt dużo, zresztą specjalnie robionych gier na cd32 dużo nie było ale zawsze coś. A dlaczego to lepiej używać 3.0 kosztem 3.1 - podaj jakieś argumenty.
Jeśli chodzi o używanie Workbencha (często kożystam z PPainta, nie podiadającego pecetowego odpowiednika) też nie ma wielu róźnic - system działa tak samo stabilnie (/niestabilnie). Chyba że się zaczyna używać różnych łat i nakładek - jest to jedyna sytuacja kiedy 3.1 ma jakieś zastosowanie imo.
O jest parę różnic ot choćby taka że Workbnech 3.5 wzywż wymaga romu 3.1.
-
konwersja c2p? i ile gier tego używało? trzy? (gloom?) cała reszta miała softwareowa konwersje bo żadna inna amiga tego nie obsługiwała. (niby przydatne w grach 3d, a najlepsze amigowe gry 3d - breathless, alien breed 3d 2, nemac 4 tej kości nie obsługiwały)
zresztą...
Wiele razy się już zastanawiałem czemu mój winuae nie działa (a miałem ustawione 68000), zmieniałem rózne opcje, dopiero potem dochodziłem o co chodzi. (teraz już staram się o tym pamiętać) Fakt jest taki że gracz nie zauważy różnicy, a zawsze może trafić na wersje kickstartu wymagająca 020. Kickstart 3.0 starczy i tyle. I ruszy na dosłownie każdej konfiguracji niezależnie od wersji. Z drugiej strony zawsze można trafić na ripa gry z cd32 który będzie wymagał 3.1.
Ta dyskusja nie ma chyba sensu bo racja jest jak pocket. Każdy ma swojego.
-
skad wytrzasnac te kickstarty, workbenche i inne romy zeby wszystko dzialalo?
-
google.com?
-
konwersja c2p? i ile gier tego używało? trzy? (gloom?) cała reszta miała softwareowa konwersje bo żadna inna amiga tego nie obsługiwała. (niby przydatne w grach 3d, a najlepsze amigowe gry 3d - breathless, alien breed 3d 2, nemac 4 tej kości nie obsługiwały)
Racja, mało było tych gier m.in. Wing Commander - zresztą sam pisałem o tym. Tym niemniej nie wiem dlaczego 3.0 który nie pozwoli na uruchomienie owych kilku dodatkowych gier byłby lepszy od 3.1 który potecjalnie to umożliwi.
zresztą...
Wiele razy się już zastanawiałem czemu mój winuae nie działa (a miałem ustawione 68000), zmieniałem rózne opcje, dopiero potem dochodziłem o co chodzi. (teraz już staram się o tym pamiętać) Fakt jest taki że gracz nie zauważy różnicy, a zawsze może trafić na wersje kickstartu wymagająca 020. Kickstart 3.0 starczy i tyle. I ruszy na dosłownie każdej konfiguracji niezależnie od wersji. Z drugiej strony zawsze można trafić na ripa gry z cd32 który będzie wymagał 3.1.
Kierując się tym że 3.0 jest lepszy bo nie trzeba go ustawiać za każdym razem, że gracz może "trafić" na wersje 3.1 z 020, i że "kickstart 3.0 starczy i tyle" jest śmieszne. Po prostu jest cała rzesza gier które na owym twoim 3.0 się nie uruchomi (także i na 3.1) bo... trzeba ustawić odpowiednie kości grafiki, odpowiednią ilość ramu, odpowiedni jego rodzaj (np tzw "slow") że i tak trzba mieszać w opcjach i/lub sciągnąć stosowny rom. Natomiast gdy używamy frontend'a http://www.xbox1.com/puaelauncher/ to bez problemów można sobie przygotować stosowną konfiguracją np A500 z 1.3 czy A1200 z 3.1. Nadal nie podałeś nic coby upoważniało do "polecania" 3.0 kosztem 3.1.
Ta dyskusja nie ma chyba sensu bo racja jest jak pocket. Każdy ma swojego.
Hmm.. tu na forum jest sporo takich którzy nie mają jeszcze żadnego poketa ;-)
-
panowie, chybę czoła przed wiedzą i wnikliwością :) :)
Hmmm zauważcie, że pockety to urządzenia, jakie nie tak dawno zaliczyłbym do TEORII cyberpunka....
a tu proszę...
-----
irvin napisał: Hmm.. tu na forum jest sporo takich którzy nie mają jeszcze żadnego poketa
Widzisz, sam mam maszynę od niedawna, ale czuję, że to będzie fanatyzm na lata,,:)... potencjał niebywaly dla grzebacza, ale na moc na emulki musimy i tak poczekać jakiś czas...
---
Słowem, amiśka to kwestia przyszłości. :)
-
Cyberpunk 8). Według przewidywań, to dopiero poczatek..