PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: blaze85 w Styczeń 04, 2008, 14:39:11
-
Witam.
Czy ktoś uruchomił grę, która działałaby płynnie? Próbowałem z trzema grami, Tekken 3, GT2 i Gta2. Tekken się uruchomił, ale jest ok 15 klatek, więc grać się nie da, GTA da się pograć, ale też ciężko, GT2 się zacina zaraz na pierwszym ekranie. Jeśli udało się komuś uruchomić jakąś grę i działała płynnie to prosiłbym o info czy coś trzeba zmienić w ustawieniach, czy jest to zależne od czegoś innego?
-
Abe's Oddysee chodzi w 100% płynnie. Zależy to tylko od wydajności. Pocieszę Cię, że na większości pocketów emulator ten daje podobne wyniki jak u Ciebie. Zmiana może nadejść dopiero z wersją 0.10 FpseCE, ale z tego co wiem ta zmiana będzie dotyczyć tylko posiadaczy x50v/x51v, które mają akcelerator i2700g. Polecam zainteresować się innymi emulatorami np Finalburn czy PocketGBA.
-
GTA 2 u mnie miało 18-19 fpsów, polecam ustawić frameskip na 2 lub 3.
-
Kolega blaze85 widzę, że ma MIO A701 (tak jak ja) na tym pockecie nie działa PocketGBA :(
-
Mam x50v i Tekken 3 oraz Soul Edge chodzą powoli...
-
A gdzie wyczytałeś, że będą chodzić inaczej? Dopóki nie wyjdzie Fpsece 0.10, znaczy się jeśli wyjdzie, nie masz co liczyć na płynną grę w większość gier na fpsece.
-
A gdzie wyczytałeś, że będą chodzić inaczej? Dopóki nie wyjdzie Fpsece 0.10, znaczy się jeśli wyjdzie, nie masz co liczyć na płynną grę w większość gier na fpsece.
..na maszynach 526 mhz+ ...(podkręconych, oczywiscie).
-
Na 585mhz rewelacji też nie ma :-|
-
Mam axima x50v i jakoś mimo wszystko gry na fpsece chodzą wolno z paroma wyjątkami (platformowki 2D). THPS2 czy CoD2 dowodzi, że pockety są w stanie płynnie renderować całkiem przyzwoitą grafikę, lecz po prostu bardzo mało osób/firm się tym zajmuje. Pockety mimo wszystko nie zostały stworzone do gier. Bardzo dobre porównanie to PieCe i konsole. Na Piecu jak najbardziej da się grać, ale pod wieloma względami nie jest w stanie konkurować w tej dziedzinie z urządzeniami stworzonymi tylko do tego celu...
-
Mam jeszcze pytanie. Czy z emulatorem amigi jest tak samo, czy jest to kwestia ustawień?
-
emulator amigi jest.. powolny, wynika to z specyfiki Amisi.
Niemniej na wykręconym sprzęcie za 260 PLN emulacja jest prawie sensowna(zegar pxa 255 472 mhz, medion 7200) bez dźwięku - można pograć w moonstone, ruff'n ready, emulator jest stabilny, lightwave, cinema4d i workbench też bedą działać(oczywiście, zapomnijmy o renderingu, siatki edytować się..da)...
mądrze ustawione szybsze maszyny może mogą więcej...
ciekawe, jak pxa 3xx sobie by poradził...