emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.

  • 207 Odpowiedzi
  • 27730 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 25, 2006, 13:38:00 »
racja, zapomniałem o kula world, juz dopisalem, gra jest świetna, command and conquer działa świetnie ale sterowanie sprawiło ze poleciał juz na początku misji z karty, nonsens kompletny.

z kolei polecam sonkową wersję syndicate: syndicate wars, fajna grafa, ładnie działa.

*

Offline bern

  • *****
  • 1156
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: eee 1201N. htc Desire
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 25, 2006, 15:39:32 »
abe's exodus dziala super (nie wiem dlaczego abe's odysey sie nie uruchamia) - niestety nie pogram sobie bo nie umiem ruskiego :)

gta 1 jest u mnie w pelni grywalne i zajmuje 7mb :)

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 25, 2006, 19:50:56 »
abe mam , ale razem z oddysey i nie mam miejsca coby sprawdzić... :(
a gta faktycznie daje radę, ale sterowanie znów sprawia że u mnie poleciał ... :( dopisuję do listy.

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 26, 2006, 05:37:41 »
jeśli ktoś z forumowiczów kojarzy gre Xenogears to śpiesze donieść ze jest również w pełni grywalna z pelnego obrazu plyty... i to z dźwiękiem!! :D

Jeśli ktoś nie zna tej gry to niech za rekomendacje posłuży fakt, że miodność jej fabuły jest porównywalna (a przez niektórych uważana za lepsza) do FF7... no comments... grafika może troche słabsza (pikseloza) ale i tak polecam!!

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 26, 2006, 06:42:07 »
Cytat: "Tiduss"
schopen
dzieki za info
ale ipaq 1940 z tego co wiem ma niezla karte graficzna ale jakby tak chodzilo jak piszesz to bez problemu da sie grac a to z dzwiekiem czy bez miales tyle  fps??
ciekawe jak to bedzie smigalo na moim MDA compact :)



KAŻDY jeden PDA (z wyjatkiem wybranych modeli Axima (akcelerator Intel) i HP - wylacznie model 4700 (akcelerator ATi) - NIE POSIADA ŻADNYCH extra kart graficznych (akceleratorów)

Uklad sterujący (bliżej mu do miana sterownika niż do akceleratora czy wbudowanej karty graficznej) matrycą LCD jest w tych urzadzeniach wbudowany w strukturę procesora głównego i to od jego konstrukcji (procesora głównego), rodzaju i szybkosci zastosowanych pamięci oraz zegara samego procesora zalezy wydajność graficzna PDA

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 26, 2006, 10:45:02 »
dobra mistrzu, to ja mam pytanie, ktore nie daje mi spokoju:
czy rózne wartości odświeżania LCD mogą mieć wpływ na wydajność grafiki?

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 13, 2006, 19:52:39 »
A może ktoś wie jak uruchomić ISO ze ścieżki sieciowej ??

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 13, 2006, 20:20:37 »
mój sprzęt w ogóle nie może użyć scieżki sieciowej , ale twój tok rozumowania o podpięciu iso na takowej jest śłuszny, niemniej nikt mi nie był w stanie tu powiedzieć swego czasu, czemu to gówno nie działa.tyle z mojej strony.
zdołowany xo.

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 13, 2006, 21:08:10 »
Myślę, że autor powinien w którejś z kolejnych odsłon tego emu dodać możliwość ręcznego wklepywania ścieżki dostępu do pliku. To by załatwiło sprawę  8)

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 14, 2006, 00:32:14 »
jeżleli gsgetfile i dialog changer nie pozwalają na wybór ścieżki sieciowej, to bardzo mi przykro,
to moze być ostatnia wersja emulatora....

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 29, 2006, 09:35:00 »
Skąd moge pobrac bios?

Mam tez  pare innych pytań:
1.Jak wyjsc z gry podczas grania na landscape np.left ?
2.Jaka liczba klatek wydaje sie byc płynna animacja?
3.Dlaczego gra raz rusza,a za nast.razem nie wlacza sie  :S

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 09, 2006, 14:11:44 »
skad pobrac bios?? tego nie mozna pisac publicznie na forach, ktore nie toleruja piractwa.

1. musisz zmapowac wczesniej przycisk "menu" i potem poprostu wciskasz go w czasie gry

2. chyba ok. 25-30 powinno juz wystarczyc dla kogos niezbyt wymagajacego :P

3. mi jeszcze nic nie ruszylo :P


a tak wogole jakiego biosu uzywacie?? podobno scph1001.bin jest najszybszy. to prawda??

*

Offline Piotr_Kaczmarek

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • HTC w MEGARAM
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC BlueAngel i inne
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 09, 2006, 14:23:17 »
Jesli chcecie duzo fajnych gier na PSX czesto w bardzo malych juz rozmarach gdyz sa to ripy polecam www.psxmaniak.prv.pl oraz kilka podobnych stron :) wystrczy poczytan na goole o emulacji i PSX :) Polecam. Co do biosu polecam od PSOne ew biosy modyfikowane ktore sa znacznie szybsze polecam tamto forum pomoga z mila checia :) Filu to fachman :)
MDA I, MDA III, MDA PRO, HP 9515. HTC - Mój świat, moje zabawki :)

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 09, 2006, 15:35:19 »
co znaczy, że są szybsze..hm

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 09, 2006, 16:09:12 »
Piotr_Kaczmarek
tez  ciekawi mnie co to znaczy szybsze?
bo gry przez bios napewno niebeda szybciej chodzic.....

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 09, 2006, 22:20:21 »
hmm teoretycznie mogą... ale nie mam jak sprawdzić...natenczas brak pocketa...

*

Offline Piotr_Kaczmarek

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • HTC w MEGARAM
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC BlueAngel i inne
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 12, 2006, 17:22:49 »
SZybsze czytaj biosy ktore maja cos tam poprawione specjalnie pod emulatory. Poczytajcie. A gry macie na PSX maniaku :)
MDA I, MDA III, MDA PRO, HP 9515. HTC - Mój świat, moje zabawki :)

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 23, 2006, 10:56:06 »
testowałem wielu biosów ... i prędkość jest raczej zależna od wersji gry .. przy niektórych jeden szybciej działą , a przy innych inny. Na stałe mam 3 biosy między którymi przbieram

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 23, 2006, 15:44:33 »
daj nazwy w wolnej chwili.

ten PALowski imho działa szybciej na fpsce

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
..
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 04, 2006, 14:40:11 »
jak zmniejszyc rozmiar gry?
pocket iso zmniejsza gdzies o polowe z 400 -> 200. To i tak troche za duzo.

Czego uzywacie?
Macbook Black

*

nothin

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 04, 2006, 14:55:21 »
miły kolego vlodeck

mam dwie kwestie:

DWIE strony temu w TYM poście pisałem linka gdzie masz metodę z psxldr i ripperem I POCKETISO. nie szukasz, nie powtórzę
użyj szukajki man..

http://pdai.org/~dk/guide/ldrguide.htm
samo pocketiso NIE wystarczy czasem.

druga kwestia: dodaj opis sprzętu do profilu, coby wiedzić o czym mówimy na przyszłość.

xoen/nothin;/

p.s. użyj pocketiso w wersji 2.1, NIE 2.0, bo uwala parę rzeczy.;/ tzn max compresiion NIE działa w 2.0, generalnie, można nawet wyciąć 95% tresći płytki, zwykle min 60% to juz ok sytuacja, ale nadal na kartę 256 nieczęsto można upchnąc DOBREGO rpga czy cosik..;/

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
nothin
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 04, 2006, 15:39:02 »
rzeczywiscie nie uzywalem szukajki, ale przynajmniej nowego topica nie zakladalem :P

dzieki mimo wszystko ;)[/u]

EDIT: A probowal ktos tony hawka ? Dalby rade na moim StrongARM 206mhz? btw. Czym ii do jakiej wartosci moge podkrecic mojego ipaqa do czestotliwosci powyzej 236mhz, bo tylko taka max w programiku ktory posiadam jest.
Macbook Black

*

nothin

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:02:54 »
tony hawk 2 działa BOSKO w wersji nieakcelerowanej na pockecie jako jego gra. wierz mi, sam byłem w szoku.

OCZYWIŚCIE: nie wiem ,jak się to ma do twojej maszyny...

ale o grze na emulce sonki ZAPOMNIJ w ogóle.

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
nothin
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:38:05 »
czekaj czekaj :) czyli you're saying ze jest port toniego na pocketa? dobrze zrozumialem?

mi chodzilo wlasnie o toniego na fpse, nie ma sensu mowisz?... hmmm :P
Macbook Black

*

silentjob

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:40:21 »

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
hmm
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:44:09 »
no tak wszystko fajnie, tylko ze jest on na wersje XScale, wyszla na strongarm?
Macbook Black

*

silentjob

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:47:07 »
Nie, zresztą to uciągna tylko najszybsze pockety.

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
..
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:50:39 »
myslisz ze jest sens sie w to pakowac?

zreszta... napisali te durne 500mhz wymagane, a to jest tak wzgledny odnosnik ze nawet nie warto na to patrzec.

ARM 206 jest w wielu kwestiach szybszy od xscale 400mhz.
Macbook Black

*

nothin

emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:50:42 »
co... ja mam optipada 300 .... 47-60 kl/sek z soundem i muzą,
 silentJ, wierz mi i rosjanom, tyle, że ja nie lubię takich gier, ale sprawdziłem....

a jak nie to nie, odsyłaj ludzi do arta sprzed 2-3 lat....

ludzie, wierzcie sobie w recki i net, po co ja w ogóle pisze boże... idę spać, cya.


mam 1/3 mocy takiego asusa 620, pozdrawiam, "fanów" emulacji.


no, chyba, że znów nie zrozumiałem, o czym mowa teraz w wątku..

ja mówiłem o thps2 na pockecie jako grze POCKETOWEJ.

*

Offline vlodeck

  • ****
  • 732
  • xda-dev mod
  • Sprzęt: Hejcztisi Magic
emulacja PSX - ogolny zarys...zmiana nazwy posta.
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 04, 2006, 18:03:18 »
nothin

potwierdzasz to co ja mowilem, recki o dupe rozbic.
Macbook Black