u mnie chrono nie działa, nieważne czy ripnięty, czy nie, nie działa, przy czym mówię o wersji PAL.
z kolei tabela kompatybilności autorów twierdzi, że działa.
http://projects.davejansen.com/fpsece/index.php/info/376/oczywiście, piszą, że buggy itp, ale tu wyjaśnienie: człowiek odpalał ja na 0.92, overclocked & turbo, a to ZDECYDOWANIE jest przyczyną zwalonego wyświetlania( na 95% ).
założyć można, że odpalając to na wersjach 0.93, 0.94 lub 0.95 powinno się dać ale TYLKO NA WERSJI NTSC chrono crossa!
co do potrzeby użycia saveów z epsxe z peceta, niestety, tu nic nie zrobisz - po prostu podobno TRZEBA ich użyć.
przypomniałem sobie: odpaliłem chrono crossa PAL, ale wywala się:
- po czołówce, przed startem gry,
- bezpośrednio po kliknieciu new game
dla wersji NIERIPOWANEJ,
oraz
- w trakcie czołówki,
- po wyborze gry
dla wersji ripowanej.
dodatkowo, przy takim tytule myślę, że nie warto rozważać ripowania, szkoda gry po prostu.
--------------------
z racji tego, iż nie mogę zrobić update tego posta, ani dodać linków, tu zapodaję link do listy kompatybilności:
http://projects.davejansen.com/fpsece/index.php/listpozdrawiam, xoen/nothin.
ipaq 38xx/39xx nie bedzie raczej dobrą platformą do emulacji psxa, przy czym niektóre pozornie wymagające tytuły mogą nadspodziewanie być grywalne, przede wszystkim gry 2d, na wersji 0.92 z turbo i frameskipem.
przykład: metal slug x. niby wymagająca, bo grafika z kosmosu itp, ale smiga świetnie. niektóre rpgi też mogą sobie poradzić, inny przyklad: destruction derby, gra3d, ale może działać nieźle...
niemniej przyjmij tą wypowiedź z dystansem. co do 36xx, to raczej dałbym spokój...