Nie ma i przy aktualnej wydajności PPC raczej nie będzie
ponieważ NDS posiada :
Dane techniczne
Procesory
1 × procesor ARM946E-S 32-bitowy RISC, 66 MHz (przede wszystkim grafika, nieużywany w trybie GBA)
1 × procesor ARM7TDMI, 32-bitowy RISC, 33 MHz (zwykle dźwięk, 16 MHz w trybie GBA)
Pamięć wewnętrzna (w tym m.in.)
4096 KB pamięci głównej RAM (8192 KB w wersji programistycznej)
96 KB WRAM (64K dostępne dla ARM7 oraz 32K dostępne dla ARM7 lub ARM9)
60 KB TCM/Cache (TCM: 16 KB danych, 32 KB kodu; pamięć podręczna: 4 KB danych, 8 KB kodu)
656 KB VRAM (pamięć tła, obiektów, 2D, 3D, palet, tekstur, WRAM)
4 KB OAM/PAL (2 KB pamięci atrybutów obiektów, 2 KB RAM standardowej palety)
248 KB pamięci wewnętrznej 3D (104 KB RAMu wielokątów, 144 KB RAM wierzchołków)
8 KB RAM WiFi
256 KB pamięci flash z wbudowanym oprogramowaniem (512 KB w wersji iQue zawierającej chiński zestaw znaków)
36 KB ROM BIOSu (4 KB dla ARM9, 16 KB dla ARM7, 16 KB dla GBA)
Grafika
2 × ekrany LCD TFT (kolorowy, 256×192 pikseli, 3 cale/76 mm, 18-bitowa głębia kolorów, podświetlany)
2 × układ grafiki 2D (rozszerzony wariant kontrolera grafiki GBA)
1 × układ grafiki 3D (może być przypisany do górnego lub dolnego ekranu)
1 × moduł przetwarzania obrazu (efekty bądź przesłanie grafiki 3D do jednego z silników 2D)
Dźwięk
16 kanałów dźwiękowych (16 × PCM8/PCM16/IMA-ADPCM, 6 × PSG-Wave, 2 × szum PSG)
2 jednostki rejestrowania dźwięku (do efektów echa itp.)
wyjście: dwa wbudowane głośniki stereo, gniazdo słuchawek
wejście: jeden wbudowany mikrofon, gniazdo mikrofonu
układ wzmacniacza dźwięku (nieobecny w wersji Lite, która zawiera moduł zintegrowany w układzie zarządzania zasilaniem)
src : http://pl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS
tak więc masakra

prędzej zrobią emu Segi Saturn albo PSP

Nie ma i nie będzie.
eee sądze że kiedyś będzie ... za jakieś 5-6 lat

jak tylko wdrożą proce wielordzeniowe i konkretne akceleratory graficzne do PPC ;]
poza tym NDS to dosyć tania "zabaweczka" - kompatybilna z GB/GBC/GBA ....