[HTC Wizard] Błąd odczytu GBA

  • 12 Odpowiedzi
  • 1579 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« dnia: Maj 17, 2007, 16:54:15 »
Mam taka gierke jak Pokemon RED :) ... no i telefon SPV M3000 + wgrany emulator pocketGB i odpalam gre a tu pisze "load filed" daje OK i pisze ... "PocketGB was unable to load the ROM. This often means the device has run out of memory.  Please see the console tab for more infromation" :/ nie znam sie na tym telefonie zabardzo bo mam go od niedawna ale moze ktos wie o co biega ?????? ....

Aha jezeli wchodze do konsoli programu pisze tylko :
Allocating 16kB Dummy RAM ...OK
Allocating 96kB VRAM...OK
Allocating 64kB Cartridge SRAM ...OK
Loading \Storage Card\My Documents\FireRed.gba...1638kB...FAILED to allocate memory.
Napisane: Maj 17, 2007, 16:47:17
Aha i mam jeszcze Emualtor PocketGBA ale tam jak odpale gre to sie scina :/// .... i nawed jak glos wyłacze to tez scina (jak gralem na emulatorze pocket NES w mario to tez scinalo, gdy wylonczylem dzwiek smigalo dobrze) wiec nie wiem o co biega :/ ...

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2007, 17:00:26 »
device has run out of memory
to chyba jasny przekaz...

« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 17:57:55 wysłana przez nothin »

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2007, 17:22:27 »
... :/ nie znam sie na tym telefonie zabardzo bo mam go od niedawna ale moze ktos wie o co biega ?????? ....

Dzieki ale nie za bardzo mi pomogles, a to ze ty odpaliles to nie wiem czy mi w czym pomoglo ale spox.
Jezeli ktos wie jak to ustawic to prosze o pomoc, tam u dolu jak odpalam ten emulatorek POCKETgba to pisze ze mozna otwierac gry 16MB a ja chce pograc w Pokemon RED na SPV M3000.

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2007, 17:27:55 »
...
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 17:44:27 wysłana przez nothin »

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2007, 17:39:53 »
W telefonie pisze ze 16,0 Mb ...

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 17, 2007, 17:44:11 »
hmm...fatalnie... spróbuj wgrać do pocketa program, który zamyka (realnie zamyka) programy działające, a których nie widzisz,,,
jeśli emulka pisze ci ,ze mozesz odpalać gry mające TYLKO 16 mb.. to musisz mieć naprawdę mało wolnego RAMu...
mozesz też inaczej: zrób soft reset i po ułożeniu się pocketa(1-2 minuty od pokazania się today) odpal tylko pocketgba...i tą grę...
jeśli bardzobardzo ci zależy na emulkach, to jednak czeka cię zmiana systemu w wizardzie....

i jeszcze jedna mysl - nie dam głowy, czy ta gra w ogóle działa na pocketgba....szczerze mówiąc kiedyś były z tym problemy bodajże...
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 17:47:21 wysłana przez nothin »

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 17, 2007, 17:46:32 »
aha a jakie sa do tego programy ?? a nie wystarcza wejsc do ... Start --> Ustawienia --> System --> Pamiec --> uruchomione programy --> zamknij wszystkie ??

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2007, 17:53:28 »
aha a jakie sa do tego programy ?? a nie wystarcza wejsc do ... Start --> Ustawienia --> System --> Pamiec --> uruchomione programy --> zamknij wszystkie ??

zwykle wystarczy - tylko to nie zwalnia jednak całej wolnej pamięci po zamknięciu tychże, jak robi to np. x-button...
przy okazji polecałbym po softresecie i odczekaniu dwóch minut odpalić coś pod nazwą oxios memory(a dokładnie hibernate), przekonasz się, ile realnie wolnej pamięci masz do działania...ten program jest przydatny, bo zwalnia czasem spore ilosci pamięci.
.
metody uzyskiwania wolnej pamięci to materia tak rozległa...że powiem tylko, ze realna ilośc dostępna na wizardzie jaką dałem radę wynikowo uzyskać, to 36-38 mb pamięci w stosunku do fabycznych 27 mb - jest...mała róznica...

wzór na typowe zapotrzebowanie pamięci na grę do gba to wielkosć gry + wielkośc emulki + bufor(powiedzmy.. jakieś 2mb).

jeśli masz standardowy ROM z wm05...nie będzie dobrze, nawet, jeśli dasz radę odpalić tą grę...gba jest prawie katastrofalne na wizardzie..jedyna rada to windows mobile 06....jest trochę lepiej..ale nadal nie idealnie..

btw co to za emulka pocketGB... znam pocketgba... mozesz podac link do tego emulatora, który używasz?

znam tylko vbadvance, pocketgba, morphgeara, smartgeara, ale pocketgb? moze próbujesz użyć emulki GBcolor?

coby odpalić grę na pocketgba trzeba sporo czasu poczekać na odpalenie danej gry, to nei jest 2ghz pecet...gra się ładuje i trzeba kliknąc po załadowaniu "Run"...

ok, to paczka.
http://rapidshare.com/files/31836378/paczka.rar.html

plik z htcxbutton musisz(jeśli chcesz...) zainstalować poprzez kliknięcie go w pockecie..... po czym będzie soft reset, a potem mozesz go włączyć w settings/ustawienia z menu start(taskman bodajze)..odtąd każde kliknięcie na krzyzyku zamykania spowoduje realnie zamykanie "zamykanego" programu = nic w tle.....
hibernate z oxiosa odpala się jak każdy jeden program w pockecie, pokaże się okno z ilością pamięci przed i po uwolnieniu...i to wszystko.

emulatory najlepiej uruchamiać po soft resecie, odczekaniu 2 minut i jednorazowym odpaleniu hibernate.exe(wcześniej zwykle RAM nie jest w pełni...hm, uwolniony),
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 18:15:34 wysłana przez nothin »

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 17, 2007, 18:19:57 »
Jest taki emulatorek do Advance Color i normal, PocketGB :D heh ... a sciaglem ten program x-Button i progsy all wylonczone i nie odpala jak powinno dalej scina :/ ... g******e to jest jak zadko :( ... a juz mialem nadzieje ze sobie w szkole pogram w poki :D  heh ...

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 17, 2007, 18:27:52 »
hm, do konca roku coraz blizej...coś czuję, że nie dane ci będzie pograć przed zakończeniem roku szk...
siła wyższa.

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 17, 2007, 18:29:59 »
no niestety :/ ... a ten SPV M3000 to dobra rzecz jezeli chodzi o sprzet RAM itd :/ ?? ... bo cos mi sie zdaje ze 1300zł mozna bylo wydac na cos leprzego :/:/:/ ... ?

*

nothin

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 17, 2007, 18:55:21 »
no niestety :/ ... a ten SPV M3000 to dobra rzecz jezeli chodzi o sprzet RAM itd :/ ?? ... bo cos mi sie zdaje ze 1300zł mozna bylo wydac na cos leprzego :/:/:/ ... ?

gdybym ci napisał, co sądzę o hm "pocketach" z telefonem, reszta by mnie chyba zabiła.

ale powiem inaczej.. zwykły pocket z zegarem 300-400 mhz sprzed 2-3 lat w zakresie emulacji(i nie tylko...) może więcej, niż jakieś 80% tych niegodnie drogich, nowych wynalazków.
osobiście myślę,że granica 300-450 PLN jest realna dla sensu zakupu maszyny...
asus 620 bt, hp 4150 to były pockety, dziś jest smiech na sali...

wizarda mozna kochać..ale to juz nie ppc...

UPDATE:

no i zmęczny ciągle się przypinałem do emulacji GBA...

Chodziło ci cały czas o grę z gameboya po prostu? zwykłego GB/GBC lub grę z nes, czy coś?

pocketnester, albo morphgear, do tych maszynek zadziała(-ć powinien..).
sorry za zamiąch.. do gb/nes itp pamięci NA PEWNO nie jest za mało....
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 19:11:13 wysłana przez nothin »

Odp: [HTC Wizard] Błąd odczytu GBA
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 17, 2007, 19:25:49 »
Ok juz nie potrzebuje pomocy, zaspokoje sie moze jednak Game Boy Color a nie Advance :/ ... male roznice ale OK. Dzieki za wssparcie, jezeli chodzi o to z kad mozna sciagac gry na emulatorki to tutaj link :) ...
www.emuinfo.pl