! FINALBURN 0.11 ! !!!

  • 246 Odpowiedzi
  • 77455 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

nothin

Odp: 0.008 fixed! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 25, 2007, 18:43:02 »
0.008 jest po prostu poprawioną ...0.008 link ten sam, plik jest nowy.
emulka działa szybciej... szok, gdy zobaczyłem marvel vs capcom bodajze z pełną prędkoscią na 240 mhz...damn!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2007, 18:52:26 wysłana przez nothin »

*

Offline lukas12p

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: 0.008 fixed! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 25, 2007, 19:11:29 »
moze i dziala szybciej, ale u mnie ten sam blad jest co byl, wiec musze zostac przy 0.007.
pozdro

*

nothin

Odp: 0.008 fixed! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 26, 2007, 06:40:45 »
tak.. zdążyłem przetestować już dwa buildy 0.008 i nadal to samo...czekamy wobec tego.. dopisałem sie na modaco.

*

Offline lukas12p

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 bugged/0.007 ok.
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 27, 2007, 18:20:42 »
widze ze na modaco jest znowu nowszy fb 0.008, sciagnalem, przetestowalem. odpalilem MS1 i 2, KOF2002, wiecej nie probowalem. szybkosc dzialania taka sama jak w 0.007.

*

nothin

Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 bugged/0.007 ok.
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 27, 2007, 18:40:23 »
problemy z odpalaniem gier w 0.008 związane są z fatfs w /hklm/system/storage manafer/fatfs. kiedy cache jest na 0, nie odpala się prawie nic, gdy jest na 1024-2048, odpala się wszystko, dodatkowo 0.008 działa lepiej, niż 0.007. to jest niesamowite.

*

Offline lukas12p

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 27, 2007, 18:57:27 »
..ale ja nie grzebalem w rejestrze, bo sie na tym nie znam. czy to znaczy, ze przypadkiem mi teraz dzialaja te gierki?

*

nothin

Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 27, 2007, 21:54:34 »
..na 0.008?

*

Offline lukas12p

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:07:23 »
tak, sciagnalem ta dzisiejsza 0.008 i gralem wlasnie w metal slug 1 i 2. nie udalo mi sie jednak wczytac stanu gry (wrzucilem plik tgetfile.dll..)

*

nothin

Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:10:26 »
nie nie, stan gry nie działa w 95% przypadkow, tak ma być chwilowo...tak było i pewnie jeszcze jakiś czas będzie...

*

Offline bletz

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 28, 2007, 12:19:11 »
Ja mam nastepujacy problem: w metal slugach 1,2 (dzialaja normalnie 0 skokow i ciecia) mam czasami takie dziwne wrazenie jakby klawisze nie kontaktowaly - zwlaszcza skok i strzyly - wciskam ekranowy przycisk albo normalny a postac nie reaguje lub wystrzeli kilka strzalow i przestaje.

Dodatkowo opcja auto fire nie dziala albo nie umiem jej wlaczyc (probowalem w Keys i DIP Switch i nie rusza - znaczy nie strzela caly czas). Jak to zmienic ?
SPL: Engineerings 1.33.2010
Rom: CyanogenMod v4.2.7.1
Recovery: Amon_RA Recovery v1.3.2H

*

Offline lukas12p

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: ! finalburn-neogoeo emulator - 0.008 ok z metodą fatfs/0.007 ok.
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 28, 2007, 16:22:43 »
u mnie tez czasem klawisze sie zacinają, głównie te od ruchu, ale w sumie bardzo rzadko. autofire nie testowałem.

*

nothin

Odp: ! finalburn 0.009 !
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 12, 2007, 14:03:27 »
ąk v 0.009 !

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: ! finalburn 0.009 !
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 13, 2007, 08:18:31 »
dalej mimo obiecanek brak wsparcia dla 38xx ;(

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: ! finalburn 0.009! i 0.01 w toku, polecana: 0.008.
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 05, 2007, 16:02:00 »
Lista gier obslugiwanych przez sterownik sterownik CAVE.c :
Air Gallet
Dangun Feveron (Japan)
DoDonPachi (International)
DoDonPachi (Japan)
DonPachi (Hong Kong)
DonPachi (Japan)
DonPachi (Korea)
DonPachi (US)
ESP Ra.De. (International Ver 1998 4/22)
ESP Ra.De. (Japan Ver 1998 4/14)
ESP Ra.De. (Japan Ver 1998 4/21)
Fever SOS (International)
Gaia Crusaders
Gouketsuji Ichizoku 2 (Japan)
Gouketsuji Ichizoku Saikyou Densetsu (Japan)
Guwange (Japan)
Hotdog Storm
Koro Koro Quest (Japan)
Mazinger Z
Metamoqester
Oni - The Ninja Master (Japan)
Power Instinct 2 (USA)
Power Instinct Legends (USA)
Pretty Soldier Sailor Moon (95/03/22)
Pretty Soldier Sailor Moon (95/03/22B)
Puzzle Uo Poko (International)
Puzzle Uo Poko (Japan)
Thunder Heroes

w ten weekend sterownik ma byc testowany pod nowym finalburnem :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2007, 16:05:54 wysłana przez DinthKSC »

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 10, 2007, 19:09:33 »
jest 0.01!

upd JESt BOSKO!

dodane są m.in.
http://www.system16.com/hardware.php?id=803
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2007, 17:55:54 wysłana przez trumbka_eustachiusza »

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 11, 2007, 15:08:52 »
Caddilacs and Dinosaurs chodzi na nowej wersji az za szybko na 400mhz. przydalby sie jakis spowalniacz :)

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 11, 2007, 15:13:34 »
Caddilacs and Dinosaurs chodzi na nowej wersji az za szybko na 400mhz. przydalby sie jakis spowalniacz :)
zaraz, działa CI emulka?! to od razu zobacz gry pod cave...klękłem.

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 11, 2007, 16:37:18 »
czemu mialby nie dzialac :) ipaqa 3850 juz sie pozbylem.
Gry Cave dzialaja w 95% plynnie z dzwiekiem

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 11, 2007, 17:56:22 »
przydalby sie jakis spowalniacz :)

xscpuscalar - do 300 mhz :P

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 11, 2007, 18:18:06 »
400 MHz za szybko? hehe, a ja właśnie gram w stare dobre 1941 na 624 MHz ;]

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 11, 2007, 18:31:47 »
...fajnie....

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 13, 2007, 16:14:22 »
Moja niekompletna jeszcze, poprawiona w stosunku do orginalnej autora :) lista obsługiwanych gier ze screenami :)

http://mobione.pl/forum/index.php?topic=21.0

Jak komus sie udalo odpalic cos czego na liscie nie ma to prosze o info w miare mozliwosci ze screenem :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2007, 11:52:25 wysłana przez DinthKSC »

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 13, 2007, 17:16:23 »
hm, nie widzę na tej liście Spinmastera

a kompletna lista jest w samym w emulatorze :]


*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 13, 2007, 17:47:15 »
Moja niekompletna jeszcze, poprawiona w stosunku do orginalnej autora :) lista obsługiwanych gier ze screenami :)

http://pda-forum.info/viewtopic.php?p=9

Jak komus sie udalo odpalic cos czego na liscie nie ma to prosze o info w miare mozliwosci ze screenem :)

dobra, jakby co ,dam znać...a wieczorem lista, co mi się udało odpalić...

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system! nowe screeny na końcu wątku.
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 15, 2007, 12:45:11 »
może ktoś będzie zainteresowany taką informacją: da się odpalić Finalburna na Navroadzie (PNA z WinCE 5.0)
chodzi całkiem znośnie :]

*

Offline bletz

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 25, 2007, 21:57:32 »
No widze ze emu sie ladnie rozwija i dodal koles nowy system, co prawda jeszcze z niego zadnej gry nie wgralem ale zawsze cos.

Fajnie by bylo jak by dodal obslube CPS-3 na wiki czytalem ze udostepnili dla niej potrzebne do emulacji dane. Niby wydano na to 6 gier co nie poraza ale za to bardzo ladnych,
ppc powinno pociagnac (wiem ze mozna sie niezle przejechac przeliczajac mhz ale konsola miala 25 mhz wiec powinno byc plynnie - przynajmniej u mnie :P). Dla porownania CPS-2 mial 16 mhz. W ilosc ramu itp sie nie wglebialem ale powinno uciagnac, pytanie tylko czy autor bedzie przejawial checi?
SPL: Engineerings 1.33.2010
Rom: CyanogenMod v4.2.7.1
Recovery: Amon_RA Recovery v1.3.2H

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:00:38 »
No widze ze emu sie ladnie rozwija i dodal koles nowy system, co prawda jeszcze z niego zadnej gry nie wgralem ale zawsze cos.

Fajnie by bylo jak by dodal obslube CPS-3 na wiki czytalem ze udostepnili dla niej potrzebne do emulacji dane. Niby wydano na to 6 gier co nie poraza ale za to bardzo ladnych,
ppc powinno pociagnac (wiem ze mozna sie niezle przejechac przeliczajac mhz ale konsola miala 25 mhz wiec powinno byc plynnie - przynajmniej u mnie :P). Dla porownania CPS-2 mial 16 mhz. W ilosc ramu itp sie nie wglebialem ale powinno uciagnac, pytanie tylko czy autor bedzie przejawial checi?

podoba mi się twoja wiara w jeden układ tworzący siłę pocketów, względem zestawów układów po 25 mhz może, ale specjalizowanych, które tworzyły np .Amigę, konsole, czy automaty coponiektóre.
Ale fakt, nie mówię, ze to niemożliwe..
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2007, 22:02:09 wysłana przez nothin »

*

Offline bletz

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:12:31 »
Wiem ze przytaczanie tu PSX moze byc nie na miejscu ale on ma mocniejszy hardware od CPS-3 a czesc gier chodzi znosnie.

Wiele zalezy od tego jak sie kod emulatora maksymalnie uprosci i dostosowac do pocketow.

Przykladem co druga gra na PCta teraz: wlacz sobie pierwszego lepszego shootera i porowanj go z tym z przed 3 lat w taki sposob zeby wizualnie wygladaly podobnie (wylaczone shadery itp) i zobacz jaka roznica w ilosci fpsow przy w miare podobnym wygladze. Taki trend zeby robic coraz szybsze maszyni i coraz bardziej bublowate gry.(Jest to duuze splaszczenie tego tematu i oczywiscie mozna sie z nim nie zgadzac).
SPL: Engineerings 1.33.2010
Rom: CyanogenMod v4.2.7.1
Recovery: Amon_RA Recovery v1.3.2H

*

nothin

Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:15:52 »
co do bubli dzisiejszej epoki muszę się zgodzić..chociaż oblivion z 200 modami zaczyna być wciągający...prawie, jak boulder dash.

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: ! FINALBURN 0.1 - dodany cave system!
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:28:11 »
25 MHz owszem, ale zupełnie inny CPU - Hitachi SH-2, podczas gdy FB emuluje platformy oparte o Motorole 68k (z wykorzystaniem emulatora tego procka o nazwie Cyclone napisanego w assemblerze pod ARM - dlatego działa to tak szybko a nie dlatego że stosunek MHz jest korzystny dla PPC)
więc sorry ale raczej zapomnij o CPS-3...