jesli wam to pomorze to jest kawalem mojego rozdzialu z pracy inzynierskiej :
5. Specyfikacja zewnętrzna
5.1 Instalacja oprogramowania
5.1.1 ActiveSynch – program należy pobrać ze strony internetowej
http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-us/help/synchronize/device-synch.mspxwybierając odpowiedni system operacyjny (Vista lub XP). Program instalujemy na komputerze i podłączamy urządzenie.
5.1.2 IIS 6.0 Manager for Windows lub wyższy pobieramy ze strony
http://www.iis.net/downloads/default.aspx?tabid=34&g=6&i=1626IIS (ang. Internet Information Services jest zbiorem usług internetowych dla systemów rodziny Microsoft Windows. IIS jest drugim co do popularności, serwerem stron internetowych.
http://pl.wikipedia.org/wiki/IIS5.1.2 Compact Framework – ściągamy ze strony
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=E3821449-3C6B-42F1-9FD9-0041345B3385&displaylang=en . <najnowsza wersje Compact Framework 3,5 >. Zanim zainstalujesz program upewnij się ze :
1.Posiadając zainstalowana aplikacje ActiveSynch dla Windows XP lub Windows Mobile Device Center dla Windows Vista.
2. Posiadasz zainstalowany ISS
3.Urzadzenie mobilne jest podłączone kablem do komputera. Jeśli urządzenie nie zostanie podłączone do komputera ActiveSynch przechowa plik CAB i zainstaluje go na urządzeniu gdy tylko zostanie podłączone.
5.1.3 SQLCE pobieramy program SQL Server Compact 3,5 ze strony
http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?FamilyID=38ed2670-a70a-43b3-87f3-7ab67b56cbf2&displaylang=en po czym podłączamy urządzenie do komputera. Uruchamiamy instalacje i program automatycznie instaluje się na urządzeniu. Posiadając urządzenie z Windows Mobile 6.1 lub nowsze nie musimy pobierać tego pakietu gdyż jest on zainstalowanym systemem Windows.
dodatkowo sciagacie sobie to :
4.6 Windows Mobile 6 Professional SDK (ang. Software Development Kit) – zestaw narzędzi dla programistów niezbędny w tworzeniu aplikacji korzystających z danej biblioteki (np. DirectX SDK, Mobile SDK), pod dany system (np. Microsoft Platform SDK), sprzęt, itp.
Na SDK najczęściej składają się:
-dokumentacja
-pliki nagłówkowe dla danego języka programowania
-przykładowe kody źródłowe
-skompilowane biblioteki(w wypadku SDK dla jakiejś biblioteki)
-kod źródłowy biblioteki(w zależności od licencji i typu SDK)
Ważną cechą SDK jest licencja, na której jest ono udostępniane. Z niej wynikają dodatkowe ograniczenia w korzystaniu (np. zakaz wykorzystania do pewnych zastosowań) oraz ponoszone koszty (np. opłaty uzależnione od sprzedaży wytworzonego rozwiązania).
SDK zawiera często przykładowe fragmenty kodów i gotowe aplikacje zbudowane w oparciu o dokumentację i pliki nagłówkowe bibliotek dostępnych w SDK. Dostarczenie działającego kodu źródłowego stanowi formę jego dokumentacji, czytelną dla programisty.
ze strony
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=06111a3a-a651-4745-88ef-3d48091a390b&displaylang=eni zaczynacie sie bawic. dzieki .net wiekszosc rzeczy jest ideantycznych jak na komputerze stacjonarnym wiec nie powinno byc problemu. wezcie ksiazke do c# i sprobujcie wykonywac jakies proste przykady.
polecam ksiazke
http://helion.pl/ksiazki/cshnet.htm