zaczolem
Koniecznie pamiętaj o korekcie ortograficznej w tej pracy.

Tutorial może i bym napisał, ale na co by miał się składać? Raczej nie byłoby sensu wykładać samego programowania pod Win32, a przynajmniej podstaw, ponieważ zostało to opisane w wieeeeeeeeeelu różnorakich książkach i tutorialach (np.
w Megatutorialu), najwyżej możnaby się skupić na specyficznych dla platformy Windows Mobile zagadnieniach, jak "zamrażanie" aplikacji, obsługa SIPa, ogólnie kwestie innego interfejsu, specyficzne kontrolki, przechwytywanie klawiszy sprzętowych, zarządzanie połączeniami itd.
A na pewno przede wszystkim jak się za to zabrać, czyli jakie środowiska dla jakich wersji systemów pobierać i co powinno się wiedzieć. Jeśli chodzi o Windows Mobile, mnie interesuje właściwie wyłącznie programowanie w C lub nawet w C++, albo w czystym API, albo z pomocą biblioteki WTL, która też dla Pocket PC i Smartphone została przystosowana w ostatnich wersjach. Na różnych dziwnych dewiacjach typu ForwardPass się nie znam i nie będę się za to po prostu zabierał (bo też ich nie uznaję, bo to jak mówienie że PHP to poważny język programowania

).
Ktoś kiedyś obiecywał tutorial tworzenia aplikacj mobilnych pod .NET Compact Framework, ale się na obietnicy skończyło. Rozumiem go doskonale, bo mógł się wolny czas skurczyć, ale może po prostu zapomniał.

A taki tutorialik tworzenia w C# by był naprawdę ciekawy.