Jak zaczac pisac programy na WM6.1 do samsung i900 omnia

  • 5 Odpowiedzi
  • 6794 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline heath

  • 36
Jak zaczac pisac programy na WM6.1 do samsung i900 omnia
« dnia: Sierpień 20, 2009, 12:05:03 »
Zdenerwowalem sie i stwierdzilem ze zrobie w miare przystepna kopie manili przy pomocy homescreen++ w rozdzialce dla omni.

No tak ale od checi do efektow daleko:D Zmodyfikowalem dolny slider na identyczny jak ma manila, tytuly ekranow tez mam takie jak w manili:D ale problem z aplikacjami do obsluci maili,kalendarza itp

Jestem programista wiec nauczenie sie nowego frmeworku nie powinno byc az takie trudne wiec postanowilem sam dopisac na poczatek program do obslugi kontaktow taki jak w manili ale nie mam na razie zielonego pojecia jak pisac programy na WM6.1

Znacie moze jakiegos eBooka albo strone z tutorialami??? Moze samo mozecie mi podpowiedziec jak zaczac? Wygooglalem ze musze miec VisualStudio min 2005 ale miscro$hit nie udostepnia tego za free. Jakis downloadzik;) ???

Odp: Jak zaczac pisac programy na WM6.1 do samsung i900 omnia
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 20, 2009, 17:41:23 »
Jeśli chodzi o środowisko, to obsługa urządzeń mobilnych jest wspierana od wersji VS2005 Standard lub VS 2008 Professional. Obie wersje nie są darmowe, jednak wydaje mi się, że na początek warto spróbować z wersją trial. Do tego będzie Ci potrzebne odpowiednie SDK, które również jest do pobrania ze strony Microsoftu.
Jeśli chodzi o samo programowanie, to są dwa podejścia do tego tematu:
- niezarządzalne (WinAPI);
- zarządzalne (.NET Compact Framework).
Co początków z platformą Windows Mobile w wydaniu zarządzalnym, to polecam książkę "Microsoft Mobile Development Handbook" (http://www.microsoft.com/MSPress/books/authors/auth10294.aspx), oraz stronę http://msdn.microsoft.com/en-us/windowsmobile/default.aspx
Na początku w szczególności przydatne mogą być video tutoriale z serii "How do I?":