PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Dla programistów => Wątek zaczęty przez: RMK w Listopad 30, 2005, 21:51:30
-
Tak sobie w ramach eksperymentu sportowałem mój stary programik z C+ASM na PPC i C# ;) i natrafiłem na problem ;)
Program to obracanie w 3d twarzą. Oczywiście GDI+ okazuje się być "odrobine" za wolne ;) darowałem sobie na razie wypełnianie trójkątów i rysyuje po prostu linie między punktami ;) ale działa to okropnie, straszliwie wolno ;)
Może ktoś polecić jakąś szybszą biblioteke dla .NET'a? :)
Z tego co widziałem w sieci są jakieś wrappery dla C# gapi, ale nie wiem czy warto jej próbować :)
Jakieś rady?
-
Nie jestem programista, ale moze GAPI, albo Direct 3D Mobile? Tyle ze ten drugi tylko dla WM 5.0 for Pocket PC.
-
sdl może? :czemu min 10 char?
-
Direct 3D Mobile odpada bo moj Mitac Mio 339 ma tylko 2003 :)
GAPI wydaje się być obiecujące i mam nadzieje, że wypowie się ktoś kto używał jakiegoś wrappera dla GAPI w C# :)
[Dodano: 2005-11-30 22:09:54]
sdl może? :czemu min 10 char?
A jakies dokładniejsze namiary? :) Czy jest np. jakiś wrapper?
Przyznam też, że interesuje mnie głównie biblioteka 2D, bo rysunkowanie sobie sam na razie robie.
Wyznam też, że nie do końca rozumiem ten tekst ":czemu min 10 char?" :)
-
to do admina bo minimalny post to dziesienć znaków.
sdl nieznam , wiem tylko że jest, jest wieloplatwormowy, na pocketa też jest, no i tyle.
http://www.libsdl.org/index.php
-
Wszystkie gierki wykorzystuja GAPi to chyba cos znaczy :)
-
Mój dotychczasowy research wskazuje, że wybrać należy GAPI :)
Oznacza to co prawda, pisanie takich rzeczy jak rysowanie trójkątów samemu, ale w końcu na tym polega zabawa ;)
Ciekawy artykuł, w którym pokazano podstawy GAPI i to jak można go użyć w CFie można znaleźć pod adresem http://www.devx.com/Intel/Article/17711