Programowanie gier - OpenGL lub DirectX

  • 0 Odpowiedzi
  • 820 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Programowanie gier - OpenGL lub DirectX
« dnia: Czerwiec 15, 2006, 18:54:00 »
Brytyjska firma Micazook twórca i wydawca wysokiej jakości gier single oraz multiplayer 3D na urządzenia mobilne. Partner firm takich jak NVIDIA, Sony-Ericsson, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do pracy w polskim oddziale firmy na stanowiska:

Programiści gier
Programiści gier na urządzenia mobilne
 

Miejsce pracy: Wrocław

Wymagania:
-Znajomość języka: Java (J2ME) lub C++ lub C#
-Mile widziana znajomość OpenGL lub DirectX
-Orientacja w optymalizacji kodu
-Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu tworzenia gier 2D oraz 3D
-Mile widziana umiejętność tworzenia modeli fizycznych
-Pasja do gier i ich tworzenia

Oferujemy:
-Stałą pracę w międzynarodowej firmie
-Atrakcyjny system wynagrodzeń w zależności od umiejętności programisty
-Możliwość pracy przy tworzeniu tytułów znanych światowych marek (takich jak np. Duke Nukem 3D, Underworld - Evolution)
-Nowoczesne narzędzia programistyczne oraz możliwość rozwijania kwalifikacji
-Pracę w młodym, pełnym inwencji zespole

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV, wraz z dołączoną klauzulą o ochronie danych osobowych („Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”, na adres:

wcharysz@micazook.com

Wojciech Charysz
www.micazook.com