PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Dla programistów => Wątek zaczęty przez: marbed w Luty 15, 2008, 20:24:28
-
Mam kłopot z używaniem tekstur w DirectX. Niby na emulatorze wszystko ładnie pięknie, lecz jeśli uruchomię programik na mio p560 to wywala stos błędów. Starałem się poszukać przyczyn i znalazłem tego typu kłopoty programistów z DirectX na platformie .NET. Czyżby ta platforma nie była w stanie udźwignąć wszystkich wyzwań związanych z programowaniem 3D ?
-
Używaj GAPI a nie DX, nie każdy pocket ma DX...
-
Używaj GAPI a nie DX, nie każdy pocket ma DX...
Ta rada nie rozwiązuje akurat moich problemów - ale dzięki :)
DirectX niewątpliwie będzie rządziło w przyszłości jeżeli chodzi o grafikę 3D w naszych kieszonkowych komputerkach. Coraz więcej urządzeń wspiera renderowanie grafiki dzięki tej technologii.
-
kitor - GAPI jest już za stare, jestem za wsparciem dla DX (szczególnie, że w nowych PDA są już sterowniki). Co do problemu z tematu to niestety nie pomogę, może musimy czekać na nowe sterowniki?
-
Za dużo nie pomogę, jednak może spróbuj szczęścia z OpenGL ES? :wink:
-
Widocznie urzadzenie nie za bardzo wspolgra z compact framework'iem, directx i drivery urzadzenia pewnie sie gryza moze zmiana firmware'u pomoze czy cos? nowsza wersja compact frameworka. na x51v smiga ;P