co zamiast PlaySound z WinAPI

  • 2 Odpowiedzi
  • 1319 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline yarex

  • 17
co zamiast PlaySound z WinAPI
« dnia: Sierpień 03, 2007, 14:11:10 »
Przenoszę program z PC na Pocket PC i normalnie porażka, wpierw ustaliłem, że wav-y z kodekiem mp3 (0x0055 WAVE_FORMAT_MPEGLAYER3) nie są obsługiwane przez systemowy PlaySound() z WinAPI WM2003se a teraz dochodzi do tego microsoftowy kodek ADPCM (0x0002 WAVE_FORMAT_ADPCM) - dobrze, że przynajmniej z PCM-em sobie radzi.  :S

I teraz co robić - wgrywać WM2005 w BlueAngel-a (nie wiem jak tu z kodekami), szukać kodeków, czy może jakichś dll-ów z poza microsoftu do obsługi dźwięku - co Państwo za rozwiązania stosują?

Dodano:
WM5.0 już sprawdziłem na emulatorku - też sobie nie radzi z ADPCM, pozostają "jakieś kodeki" albo zewnętrze API do odgrywania dźwięku w dll-u. :)
 
Pozdrawiam Jarek
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2007, 21:00:11 wysłana przez yarex »

*

Offline fp

  • **
  • 113
    • http://pdaclub.pl/forum/index.php?action=search
Odp: co zamiast PlaySound z WinAPI
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2007, 00:07:07 »
odtwarzanie MP3 załatwia biblioteka MAD. tutaj http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/ masz kod odtwarzacza GSPlayer.

*

Offline yarex

  • 17
Odp: co zamiast PlaySound z WinAPI
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2007, 20:00:49 »
Dzięki za linka, sprawdzę. Na razie na własne potrzeby "przeportowałem" sobie libsndfile pod Pocket PC i z wav już jakoś sobie radzę.   B)

Pozdrawiam Jarek