PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Dla programistów => Wątek zaczęty przez: Komame w Październik 13, 2007, 07:43:55
-
Męczę się od jakiegoś czasu z poleceniami waveoutopen, waveoutwrite itp. Chcę z tego wydusić odtwarzacz dźwięku, kilka ścieżek jednocześnie. Z tego co już zdążyłem załapać to raz odpalony stream cały czas musi być uzupełniany, żeby nie było przerw, więc jeśli chwilowo ma być cisza to i tak trzeba wysyłać zera.
Czy ktoś wyjaśni mi jeszcze jak tutaj dorzucić kolejne ścieżki? Np. mam jakiegoś wave'a (powiedzmy pianino), którego chciałbym odtwarzać w różnych częstotliwościach na dwóch lub trzech ścieżkach - po prostu odegrać np. utwór muzyczny. Czy muszę tutaj jakoś sumować wszystkie ścieżki razem i wtedy wysyłać do odtworzenia, czy każdą ścieżkę osobno, a system zrobi to za mnie? (jednak wtedy musiałyby być idealnie zsynchronizowane).
-
Męczę się od jakiegoś czasu z poleceniami waveoutopen, waveoutwrite itp. Chcę z tego wydusić odtwarzacz dźwięku, kilka ścieżek jednocześnie. Z tego co już zdążyłem załapać to raz odpalony stream cały czas musi być uzupełniany, żeby nie było przerw, więc jeśli chwilowo ma być cisza to i tak trzeba wysyłać zera.
Czy ktoś wyjaśni mi jeszcze jak tutaj dorzucić kolejne ścieżki? Np. mam jakiegoś wave'a (powiedzmy pianino), którego chciałbym odtwarzać w różnych częstotliwościach na dwóch lub trzech ścieżkach - po prostu odegrać np. utwór muzyczny. Czy muszę tutaj jakoś sumować wszystkie ścieżki razem i wtedy wysyłać do odtworzenia, czy każdą ścieżkę osobno, a system zrobi to za mnie? (jednak wtedy musiałyby być idealnie zsynchronizowane).
dokładnie - musisz sam sumować wszystkie ścieżki. ponadto, jeśli chcesz odtwarzać pianino w różnych częstotliwościach, to musisz dźwięk pianina w real-time skalować (w czasie).