"Program ActiveSync napotkał problem na komputerze" - o co chodzi?

  • 0 Odpowiedzi
  • 1251 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zeebro

  • *
  • 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moja Picasa
  • Sprzęt: HTC HD2
"Program ActiveSync napotkał problem na komputerze" - o co chodzi?
« dnia: Październik 07, 2008, 09:16:12 »
Witam,
Wczoraj pracowałem normalnie, mam w pracy Vistę Business, telefon komunikował się bez problemu. W domu mam XP z ActiveSync, wczoraj synchronizowałem wszystko ok. Dzisiaj przychodzę do pracy ponownie, próbuję synchronizować i takie o to komunikat - bez żadnego błędu niczego.

Miał ktoś coś takiego?
Napisane: Październik 07, 2008, 08:30:51
Problem rozwiązany.
Problem tkwił w Notatkach - niezgodność formatu pomiędzy Vistą a XP. Odznaczyłem wszystkie opcje w ustawieniach ActiveSync w Viście (czy jak to się tam nazywa) - Kontakty, Kalendarz itp. i synchro poszło poprawnie. Zaznaczyłem tylko Kontakty - poszło. Dodałem Kalendarz - poszło. Problem był przy Notatkach.

Pozdrawiam,
Paweł