-
Witam,
Odalem nieszczesnego Diamond do serwisu i kurwa mnie wkurwili. Wymienili ekrean, ale przy okazji zjebali mi 2 rzeczy:
1. Powyginali mi bolce od baterii
2. Zjebali mi klawisze boczne - teraz sie telepia na maxa, sa straszne luzy...
I teraz nie wiem. Mam to oddawac jeszcze raz czy jak?
Pozdrawiam,
FlashT
(http://pdaclub.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif) słownictwo, netykieta
(marcinl)
-
Witam.
Zgaduję - Regenersis. Reklamować, nie odpuszczać.
Pozdawiam
-
W CRC to norma.
Napisz sensowne pismo reklamacyjne i razem z nim oddaj sprzet ponownie żadając wymiany całości. Najlepiej zrób to osobiście i każ sobie na kopii przybić stempel potwierdzający odbiór z konkretną datą.
-
u mnie ostatnio po wizycie w serwisie wypadła jakaś śróbka nie wiem skąd, i "szpara" pod ekranem jest jakby szersza... a po wcześniejszych naprawach skrzypiała tylna klapka....
Polecam ten wątek:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=123033.0
-
hehe tylko u nas w polsce mozliwe sa takie jaja zeby naprawili i zarazem zepsuli jaja jak berety mieszkalem w angli 2 lata zrąbał mi sie htc oddałem na gwarancji poczekałem 3 tygodnie i dostałęm nowy telefon a popsuty był tylko głośnik. no ale niestety przyszło nam żyć w tym pojebanym polskim kraju gdzie o wszystko trzeba sie kłucić bo po dobroci człowiek nic nie załatwi, JA BYM ODDAŁ NA TWOIM MIEJSCU ZERO POBŁAŻANIA JESZCZE BYM ICH ZJEBAŁ NA ZAKONCZENIE I NAPISAŁ KILKA SŁÓW SKARGI DO HTC EU
(http://pdaclub.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif) słownictwo, netykieta
(marcinl)
-
(do moda: nie moge edytowac watku)
Ale tak odrazu pismo zeby mi wymienili na nowy? Czy sprobowac jeszcze raz?
-
proponuję przyhamować i używać nie używać niecenzuralnego słownictwa
-
żądaj nowego. zrób dokładne fotki lub filmik dokumentujący stan w jakim Diamond wrócił z serwisu.
-
(do moda: nie moge edytowac watku)
Ale tak odrazu pismo zeby mi wymienili na nowy? Czy sprobowac jeszcze raz?
Ja bym z grubej rury, że są partaczami, że zniszczyli drogi sprzęt, że żadasz, że do Federacji Konsumentów się zwrócisz itp.
Pewnie nie wymienią tylko naprawią, ale może tym razem się przyłożą i zrobią to szybko.
A, i w stopce dopisz, że do wiadomości HTC Polska, zrób kopię i wyślij to do HTC Polska też.
Fotki i filmik dołącz na CD - dla serwisu i do HTC PL.
-
pismo napisz rzeczowe i chłodne, bez napinania się.
kopia d HTC PL to niezły pomysł. ja bym też podał link do tematu który podałem wyżej :mrgreen:
-
Napisałem pismo reklamacyjne z zadaniem wymiany aparatu na nowy. Jeszcze dzis je zawioze (tego samego dnia co oddalem telefon). Sparzadzilem tez 3 kopie - jedna zostanie u mnie, jedna wyslana do HTC Polska, jedna do UOKIKU. Zobaczymy co bedzie dalej.
-
jeszcze najlepiej zrob zdjecia sprzetu przed oddaniem do serwisu, naprawde czasem sie przydaja
-
Do HTC poszło już niejedno pismo apropos CRC. Wspomniany wcześniej wątek sam zapoczątkowałem i mimo, że telefon wrócił w końcu sprawny (po boję się myśleć ilu miesiącach), podpisuję się obiema rękami pod każdym udupieniem CRC, bo się po prostu partacze nie nadają.
W kwestii wymiany - nie ma lekko, przeczytaj umowę gwarancyjną, gdzie zapewne masz zapis mówiący o tym, że fon musi polecieć n razy do serwisu i być naprawionym te same n razy, żeby kwalifikować się na wymianę.
Straszyć FK albo UOKiK czy nie - obawiam się, że to nic nie da, bo sam próbowałem i generalnie mają to gdzieś (przyzwyczajeni?) - dopiero jeszcze kolejna naprawa po moim straszeniu przyniosła rezultaty.
A poza tymi nieciekawymi informacjami - życzę powodzenia w walce ze skurwielami (Pan Moderator wybaczy niecenzurę :])
(http://pdaclub.pl/forum/Themes/default/images/warnwarn.gif) netykieta
(marcinl)
-
nie nie wybaczy
na prawdę tak ciężko się powstrymać?
nie można choćby wykropkować?
-
Napisałem pismo reklamacyjne z zadaniem wymiany aparatu na nowy. Jeszcze dzis je zawioze (tego samego dnia co oddalem telefon). Sparzadzilem tez 3 kopie - jedna zostanie u mnie, jedna wyslana do HTC Polska, jedna do UOKIKU. Zobaczymy co bedzie dalej.
A możesz tu podać (lub przesłać mi na PW) realne namiary (adres, telefon) na HTC Polska?
Napisane: Maj 21, 2009, 08:34:28
nie nie wybaczy
na prawdę tak ciężko się powstrymać?
nie można choćby wykropkować?
Marcin, ja sam staram się nie używać wulgaryzmów, ale w tym wypadku nie dziwię się kolegom, bo w ciągu ostatnich kilku dni gdy próbowałem uzyskać informacje od HTC Polska, HTC Europe i tego ich pieprzo....ego serwisu, to się najnormalniej wściekłem :-? :-? Po prostu bezsilnie walisz głową w mur, istny paragraf 22!!!
Pamiętasz maila sprzed kilku lat do TP S.A. z wiadomością nagraną przez jakiegoś wyprowadzonego z równowagi człowieka - coś w stylu: Panie jakiśtam, ja do Pana zaraz przyjadę i Panu przypierd....olę
Oni do czegoś takiego doprowadzają....
-
:)
biblo
pieprzo....ego
o właśnie o to chodzi - tak jest OK
rozumiem, nie mniej musze dbać o poziom słownictwa i netykietę na forum - taka moja rola, nie robię tego złośliwie :wink:
-
rozumiem, nie mniej musze dbać o poziom słownictwa i netykietę na forum - taka moja rola, nie robię tego złośliwie :wink:
Swój błąd zrozumiałem, proszę o rozgrzeszenie ;-)
-
rozgrzeszam :E (dotyczy posta powyżej wyłącznie :P )
ale pokuta jeszcze trwa - znaczy zielona kropka :)