PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: dr.pajhiwo w Wrzesień 08, 2008, 08:09:01

Tytuł: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Wrzesień 08, 2008, 08:09:01
Czołem...
mój Diamond ma pewną niepokojącą cechę :E otóż samoistnie się wycisza...działa to tak: nagle tracę dźwięk (dźwięki systemowe, telefon) ale pasek dźwięku jest na max. Kiedy próbuję coś zmienić nie słyszę dźwięku (no wiecie tego charakterystycznego plim-plam-plom). Dopiero soft reset pomaga...
Na początku myślałem, że to wina "face down" mute i zmieniłem wartość rejestru zgodnie z info z forum, ale dalej niepokojący objaw się pojawia...
Kiszka jakaś. Jest jakaś szansa?
PS. Dane
1.00.25.05
1.93.00.00
Tytuł: Odp: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: qsqa w Wrzesień 08, 2008, 09:29:56
Musiałeś wgrać jakiś program, który ma konflikt dźwiękowy - spróbuj zrobić Hard Reset i poobserwować czy nadal jest to samo
Tytuł: Odp: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Wrzesień 08, 2008, 17:57:31
Ha...jestem po HR (odinstalowałem to g SunSoft-U) i wgrałem tylko polską klawiaturę a rejestrze zmieniłem TouchFlo na PL no i j/w.
Z 3rd party tylko AutoMapa najnowsza.
Nic wiecej...
Tytuł: Odp: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: ncc74656 w Wrzesień 08, 2008, 23:46:02
A zobacz czy jak masz TouchFlo ustawione na ENG to tez tak jest? U mnie po zmianie na polski duzo sie w systemie powywracało...
Tytuł: Odp: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Wrzesień 13, 2008, 10:49:13
no i dupa...po HR dalej/okresowo traci dzwięk tylko soft reset pomaga...
Serwisować???
====
jak się okazuje, ten problem jest zany http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420606
ale nie rozwiązany

czy nikt z forumowiczów się z nim nie spotkał???
Tytuł: Odp: Samoistne mute
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Wrzesień 27, 2008, 12:11:36
no i tak...
oddałem do serwisu - serwis twierdzi że wszystko OK.
Z mojej strony - telefon czysty bez wgranego jakiegokolwiek softu i mute wystepuje nadal.

Naprawde nikt inny się z tym nie spotkał???
 :-?