Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond

  • 7 Odpowiedzi
  • 749 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Burzy

  • 6
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:08:54 »
Witam,

Mam pytanie dotyczące gwarancji na diamonda. Kupiłem telefon dwa miesiące temu na allegro, lecz ostatnio zaczął mi się psuć digitalizer, tzn raz działa a za chwilę już wykrywa ruch jedynie w górnym lewym rogu ekranu. Po odłożeniu tel na chwilę, ekran znów zaczyna wykrywać normalnie dotyk ale znów później się psuje.
Otrzymałem do niego wszystko co było w zestawie z ORANGE, tzn automapę, carkid, niepodbitą kartę gwarancyjną HTC itd. Posiadam także fakturę zakupu (z dnia 2008-10-06) lecz jest niestety nie na moje nazwisko.
I teraz przechodzę do sedna sprawy, czy przysługuje mi gwarancja jeżeli posiadam fakturę, lecz nie jest na moje nazwisko? Gdzie powinienem się zgłosić chcąc naprawić telefon, czy do salonu ORANGE czy do serwisu HTC? Zaznaczam że telefon ma simlocka na Orange.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2009, 18:11:11 wysłana przez Burzy »

*

Offline mike1986

  • *****
  • 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Windows Revolution
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:10:17 »
Przysługuje Ci gwarancja ponieważ ma ona charakter akcesoryjny do przedmiotu objętego gwarancją a nie do właściciela. Idź do najbliższego punku Orange.

*

Offline Burzy

  • 6
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:15:43 »
Baardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Jest niestety jeszcze taki problem że mam wgrany Hard SPL OliNex i nie mam romu z Orange. Czy zgłaszając się do salonu orange powinienem przywrócić Diamondowi rom z orange i usunąc hardspl? Jeżeli tak to w jaki sposób mogę usunąć/zmienić hardspl?

*

Offline mike1986

  • *****
  • 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Windows Revolution
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:19:26 »
Pytanie wałkowane od dawien dawna. Przeczytaj uważnie gwarancję - będzie tam czarno na białym napisane, czy ingerencja w oprogramowanie powoduje ograniczenie skuteczności roszczeń gwarancyjnych czy też powoduje jej utratę. W gwarancji ERY jest jedynie ograniczenie, tzn. naprawa gwarancyjna nie obejmuje usterek powstałych na wskutek wgrania nieoryginalnego oprogramowania. Podejrzewam, że w gwarancji Orange jest tak samo. Jeśli będą w stanie udowodnić Ci, że digitizer padł na wskutek wgrania nieoryginalnego oprogramowania wówczas nie naprawią Ci telefonu. Dla świętego spokoju wgraj oryginalnego softa. Jak to zrobić znajdziesz w FAQ.

*

Offline Burzy

  • 6
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:27:34 »
OK, wszystko rozumiem lecz mam kolejne pytanie. Na jaki zmienić(usunąć?) hardspl żeby przyjeli mi bez żadnego problemu telefon w serwisie? Może pozostać OliNex?

*

Offline mike1986

  • *****
  • 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Windows Revolution
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:29:12 »
F.A.Q

*

Offline Burzy

  • 6
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:32:20 »
Albo jestem ślepy albo w F.A.Q. pisze jedynie jak wgrać HardSpl OliNex a nie jak go usunąć lub czy można zmienić na inny.. O_o

---------------------------
ups, jednak chyba pisze. Zwracam honor. Baardzo Ci dziękuję za odpowiedzi! ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2009, 18:35:12 wysłana przez Burzy »

*

Offline mike1986

  • *****
  • 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Windows Revolution
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Pytanie dotyczące gwarancji HTC Diamond
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:35:09 »
Wgrywając HardSPL zastępujesz dotychczasowy.