Problem z MMS i dostepem do internetu

  • 1 Odpowiedzi
  • 648 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z MMS i dostepem do internetu
« dnia: Październik 07, 2008, 17:24:32 »
Diamonda kupilem okolo 15 dni temu, od poczatku mialem bardzo duze problemy z wysylaniem wiadomosci MMS (na ponad 50 prob tylko 2 wiadomosci wyszly z telefonu). Nudne rozmowy z ludzmi z pomocy tech na *100 nic nie pomogly,  kilka dni temu telefon przestal laczyc sie z netem. W pomocy tech podali mi nowe ustawienia dla polaczenia i nagle internet zaczal dzialac.

Wczoraj bylem w pomocy tech w jednym z salonow Orange w Gdansku, jakis technik wpisal nowe ustawienia dla MMS, wszystko bylo fajnie bo zaczelo dzialac, myslalem ze to koniec problemu.

Dzisiaj chcialem skozystac z aktualizacji danych o pogodzie, Telefon wyrzucil wiadomosc ze nie moze nawiazac polaczenia, uruchomienie internet explorer znowu brak polaczenia (MMS nadal dalo sie wysylac). Zadzwonilem do wspanialych pracownikow nr *100 pomoc tech, podyktowali mi adresy dns itp itd, krok po kroku wszystko zeby polaczenie internetowe w telefonie zaczelo dzialac.

Restart telefonu i rzeczywiscie net chodzil. MMS padly, znowu jedyny ruch w jaki udalo mi sie je wprawic bylo skakanie pomiedzy wersjami roboczymi a skrzynka nadawcza.

Kolejny telefon do konsultanta, nowe ustawienia dla MMS, restart telefonu, MMS chodza, super ladnie ale polaczenie internetowe lezy i kwiczy.
Konsultant orzekl ze najwidoczniej jest jakis problem z oprogramowaniem telefonu i zebym go przyniosl na naprawe gwarancyjna.

Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem, i czy mam inne wyjscia niz oddanie telefonu na naprawe gwarancyjna?
Nie odpowiada mi sytuacja w ktorej telefon mam od 15 dni,  i mam go oddac do serwisu na kolejne 14 roboczych.
Uwazam ze sprzedali mi uszkodzony telefon, czy mam jakies szanse na wymiane na nowy od reki?

*

Offline Se@l

  • **
  • 214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foka
    • VU
  • Sprzęt: Diamond, Motorola Milestone, Archos 10.1
Odp: Problem z MMS i dostepem do internetu
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 08, 2008, 10:16:51 »
Najwidoczniej masz uwalony, oddaj i czekaj na odzew serwisu, nic nie zrobisz, takie są warunki gwarancji.

Miałeś pecha że trafiłeś na taki model no ale po to jest gwarancja i warunki tóre zaakceptowałeś przy kupnie.
2 tygodnie musisz wytrzymać.

Ja miałem przez kilka dni uwalonego Polarisa, były podobne jaja ale nie tylko przez dane pakietowe lecz także po GSMie. Oddałem i cieszę się obecnie nowym Diamondem.
był MDA I potem MDA II
obecnie HTC Diamond vel Era Mda Compact IV
Android: Motorola Milestone
Android Tablet: Archos 10.1