Problem TF3D Config

• 5 Odpowiedzi
  • 1708 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem TF3D Config
« dnia: Grudzień 29, 2008, 10:34:23 »
Witam
Jestem kompletnym nowicjuszem w kwestii Diamonda i tak czytam to forum uważnie i jakoś nic mi nie wychodzi w związku z tym mam parę pytań do forumowiczów:
1. Co to jest manilla i czy u mnie w telefonie też jest zainstalowana? Telefon mam w sieci Orange.
2. Czemu mi nie działa po instalacji TF3D Config? Przy próbie odpalenia wyskakuje błąd krytyczny!!! Kilkanaście razy już go instalowałem i w pamięci telefonu i w pamięci zewnętrznej i nic!!!
3. Czy w tym menu Orange da się nie które ikonki wywalić a inne dodać?
4. O co chodzi z tymi ROM-ami? Po co je zmieniać i czy taka zmiana wiąże się z utratą wszystkich danych i programów i który jest najlepszy?

Uff! Na razie starczy tych pytań. Z góry serdeczne dzięki i pozdrawiam wszystkich jesteście genialni!!!!

*

Offline kotopies

• 422
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Problem TF3D Config
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2008, 11:48:55 »
a więc tak:

1. manilla w wiekszosci przypadkow zwłaszcza Diamondowych oznacza mniej więcej tyle co tf3d
2. orangeowy tf3d jest... specyficzny. z nim się nie da wspolpracować.
3. moze i sie da, ale musiałbyś to wgrywać Total Commanderem, a efekt może być opłakany lub nie być go wcale.
4. ano właśnie o to chodzi z tymi ROMami, że te od Ery czy od Orange to po prostu jedno, brandowane gówno. Czyli nic nowego, zawsze soft [w naszym przypadku ROM] operatorski był, jest i będzie GORSZY od "gołego" lub też modowanego przez userów [przynajmniej uznanych "kucharzy", he he].

wgranie nowego ROMu wiąże się z utratą danych itp, oczywiście możesz zrobić backup wcześniej. tak czy inaczej warto.

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2008, 12:09:47 »
Dobra to teraz już co nieco rozumiem.