PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: dr.pajhiwo w Sierpień 08, 2009, 10:53:15

Tytuł: problem synchronizacji (czyt. Diament a nie świeci)
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Sierpień 08, 2009, 10:53:15
Witajcie wszyscy, pozwolilem sobie przeniesc moj problem tu...moze ktoś radą wspomoże

problem który pojawił się kilkai dni temu niestety potrzebuję pomocy....

HTC Diamond ROM by Krzysiecw, w przeszłości bez problemu synchronizowany via ActiveSync (XP) z Outlook-iem.

Obecnie nowy laptop z Vista (o dżizs) zainstalowane Centrum Obsługi Urządzeń z Systemem Windows Mobile (dłuższej nazwy wymyśleć się nie dało...)

niestety: obecnie brak możliwości synchronizacji czegokolwiek z Outlook niezależnie czy na HTC USB to PC mam włączone zaawansowane funkcje pracy w sieci czy wyłączam to coś...

Błąd synchronizacji to w "Nie można ukończyć synchronizacji. Spróbuj ponownie później." (no lepiej M$ nie mógł wymyśleć - oczywiście później nic się nie dzieje....)
na Diamencie kod błędu to tajemnicze 0x8000FFFF

W WMC mam zaznaczone "zastąp elementy na komputerze stacjonarnym"...

Ludziska, pomóżcie (...jak zwykle...) :proud:
Tytuł: Odp: problem synchronizacji (czyt. Diament a nie świeci)
Wiadomość wysłana przez: mike1986 w Sierpień 08, 2009, 11:49:58
Na Viście są problemy z synchronizacją. Jest na to sposób ale ciężko mi teraz sobie przypomnić. Proponuję przesiadkę na Win 7 - tam nie ma najmniejszych problemów  :ok:
Tytuł: Odp: problem synchronizacji (czyt. Diament a nie świeci)
Wiadomość wysłana przez: dr.pajhiwo w Sierpień 08, 2009, 12:08:31
dzieki ale nie jestem zwolennikiem sposobow rozwiązywania  problemow (nomen omen skutecznym) o typie "zrob hard reset i reinstalacje systemu to zadziala"  :mrgreen:
osobiscie mam nadzieje, ze sobie przypomnisz.... :E
Tytuł: Odp: problem synchronizacji (czyt. Diament a nie świeci)
Wiadomość wysłana przez: Andreashek w Sierpień 11, 2009, 13:43:59
Jesli uzywasz Exchange Servera, wystarczy, ze bedziesz podlaczony do sieci.
W innej - poleca sie reinstalacje Outlooka. W moim przypadku wystarczylo wykasowac plik .ost.
Uwaga! jesli to konto inne niz exchange - zrob sobie kopie pliku:)
Tytuł: Odp: problem synchronizacji (czyt. Diament a nie świeci)
Wiadomość wysłana przez: siwy05 w Sierpień 11, 2009, 15:31:51
sprawdz ustawienia firewalli, masz nowego lapa to pewnie masz syf od producenta (w szczegolnosci nortona) i pewnie ktorys blokuje porty na kompie, na viscie niema zadnyc problemow z synchronizacja, problemem jest zwykle dolaczone oprogramowanie