Kabelek ładująco-synchronizujący

• 9 Odpowiedzi
  • 1010 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline aope

• **
  • 235
  • Wiem, że nic nie wiem
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond, ROM: Gen.Y D2 R3 Radio: 1.13.25.24
Kabelek ładująco-synchronizujący
« dnia: Marzec 09, 2009, 20:41:19 »
Koledzy.
Dzisiaj mój oryginalny kabelek, łączący ładowarkę/pc z Diamondem uległ uszkodzeniu. Jako, że trudno zdobyć kabelek z taką końcówką (ExtUSB), a na Allegro pełno jest ofert z kabelkami miniUSB (których w domu posiadam kilka), które ponoć są kompatybilne z Diamondem mam pytanie - czy naprawdę są kompatybilne?

Tj. końcówka od miniUSB wchodzi bez problemu, podłączyłem do pc - działa, podłączyłem do ładowania - ładuje. No ale właśnie - czy może nie "przeładuje" bądź czegoś nie spali? Macie może doświadczenie z tym? Może ktoś z Was używa standardowej końcówki miniUSB do ładowania i synchronizowania Diamonda? Nie chciałbym go zniszczyć, a w temacie jestem totalnie zielony... Pali mi się tylko światełko, że mam problem, bo nie wiem ile pda pociągnie jeszcze na akumulatorze i poszukuję jak najszybszego i najlepszego rozwiązania :)

Dzięki za pomoc :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2009, 20:44:14 wysłana przez aope »
I znowu wydajemy pieniądze, których nie mamy, na rzeczy, których nie potrzebujemy, żeby imponować ludziom, których nie lubimy.

*

Offline dluba

• **
  • 157
  • Sprzęt: Redmi 4 Pro, TT 5100
Odp: Kabelek ładująco-synchronizujący
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2009, 20:52:13 »
Koledzy.