Jak zrobić własny ROM?

• 7 Odpowiedzi
  • 4143 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Archangel

Jak zrobić własny ROM?
« dnia: Grudzień 28, 2009, 14:04:18 »
Witam,
chciałem pobawić się zrobienie ROM'u dla mojego Dimonda, jednak nie mogę znaleźć jakiegoś HOW-TO, interesuje mnie oryginalny ROM HTC, najlepiej jakby był polski. Tylko tutaj z tego co wiem to WM 6.1 nie miał polskiego języka dopiero spolszczenie to naprawia, a mnie interesuje żeby już to oryginalnie, bo zdaje mi się że WM 6.5 ma już polski oryginalnie, dlatego prosiłbym o linki do ROM'u 6.5 oryginalnego, tylko już bez radia bo znajomy twierdzi, że jak wszystko działa to lepiej radia nie ruszać.

Aby troszkę skrócić swoją prosbę, żeby każdy zrozumiał o co chodzi to tak. Proszę o:
1. link do jakiegoś HOW-TO robienia własnych ROMów
2. jakiś polski, najlepiej oryginalny ROM do Diamonda, no i najlepiej jak coś z serii 6.5 (nie znam się dlatego to zdanie dla znawców może wydawać się śmieszne)

To co chciałbym uzyskać to stabilny i szybki system.. Wiem, może i są takie ROM'y ale mój oryginalny PLAY działa całkiem OK przynajmniej dla mnie, nie mam z nim problemów, a widzę pod każdym ROM'em że coś jest nie tak, a to bateria, a to słuchawki bluetooth. Dlatego chciałbym stworzyć swój rom i dodać do niego tylko to czego ja potrzebuję, a wyrzucając tylko kilka pozycji, bez większych zmian w system. Jednak podoba mi się ta wersja  Windows Revolution Titanium i chciałbym uzyskać właśnie taki wygląd, i zakładam, że właśnie taki będzie w ROMie 6.5 jeśli nic nie będę zmieniać...

*

Offline Mystic_Art

• 278
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond: Titanium Edition by me
Odp: Jak zrobić własny ROM?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2009, 15:16:31 »
Oto poradnik autorstwa mike1986

http://forum.mobione.pl/index.php?topic=12057.0
sit tibi terra levis - Niech Ci Ziemia lekką będzie

*

Offline Krzysiecw

• Ekspert HTC Magic
  • 2415
  • HTC
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Diamond