PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: lukasek101 w Czerwiec 02, 2009, 15:33:13
-
Witam,
I stalo sie pora wyslac mojego diamonda do serwisu, odkleja sie digitalizer.
Stad moje pytanie, bo osoba od ktorej zakupilem diamonda nie miala do niego zadnych papierow, bo przez przypadek wyrzucila razem z pudelkiem. Po jakims czasie doslala mi duplikat faktury zakupu na ten sprzet, jednak nie mam karty gwarancyjnej do niego. Czy wysylaliscie sprzet do crc bez karty gwarancyjnej, tylko z faktura? Jaki byl ich odzew? czy moga nie przyjac sprzetu?
-
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128028.0
może cos tam znajdziesz
-
ja wysyłałem do regenersis kopie faktury, karty gwarancyjnej na oczy nie wiedzieli.
-
Duplikat faktury wystarczy. Karta gwarancyjna służy głównie udowodnieniu, że została zawarta umowa gwarancyjna. Jednak HTC/Era/Orage itd. nie sprzedają telefonów bez dodatkowego zawiarania umowy gwarancyjnej więc możemy przyjąc domniemanie, że kupując od operatora lub bezspośredniego dystrybutora zawsze masz gwarancję. CRC wychodzi z tego założenia dlatego właśnie sam duplikat wystarczy.
-
Mam podobne pytanko wiec sie podepnę...
Odkupiłem diamenta od kogoś, kto kupił go w Salonie Orange'a, mam paragon zakupu. Rozumiem ze to również wystarczy? Ja nie jestem klientem Orange... to nie przeszkadza?
I teraz, czy odesłać telefon do CRC, czy próbować reklamować przez salon Orange'a?
Czy wysyłając do CRC muszę przywrócić oryginalny ROM Orange?
co z SIMLOCKiem, który zdjąłem?
Pozdrawiam!
-
Mam podobne pytanko wiec sie podepnę...
Odkupiłem diamenta od kogoś, kto kupił go w Salonie Orange'a, mam paragon zakupu. Rozumiem ze to również wystarczy? Ja nie jestem klientem Orange... to nie przeszkadza?
Przyjmuje się, że gwarancja "idzie" za rzeczą a nie właścicielem.
Reklamuj przez Oragne. Oryginalny ROM możesz przywrócić, zależy jaka jest usterka. Najlepiej przeczytaj gwarancję.
Z simlockiem nic. Zdjąłeś i ok. Nie powoduje to ani utraty ani ograniczenia gwarancji.
-
Mam podobne pytanko wiec sie podepnę...
Odkupiłem diamenta od kogoś, kto kupił go w Salonie Orange'a, mam paragon zakupu. Rozumiem ze to również wystarczy? Ja nie jestem klientem Orange... to nie przeszkadza?
Przyjmuje się, że gwarancja "idzie" za rzeczą a nie właścicielem.
Tak, tylko czy Orange w ogóle bedize ze mną gadał, jak nie jestem ich abonentem?
Reklamuj przez Oragne. Oryginalny ROM możesz przywrócić, zależy jaka jest usterka. Najlepiej przeczytaj gwarancję.
Z simlockiem nic. Zdjąłeś i ok. Nie powoduje to ani utraty ani ograniczenia gwarancji.
ROM musze chyba przywrocić, nawet kolega qsqa pisze ze wgranie HardSPL i gotowanych romów powoduje utratę gwarancji...
A swoj problem z GPS probuje opisywac tutaj: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=133544.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=133544.0)
-
Nie szkodzi czyim jesteś abonentem. Gwarancja obejmuje telefon a nie usługi telekomunikacyjne.
Nie, nie powoduje to utraty gwarancji. Skutkuje jedynie ograniczeniem gwarancji w zakresie w którym doszło do ingerencji w oprogramowanie. Tzn, że jeśli telefon uległ uszkodzeniu na wskutek zmiany oprogramowania wówczas gwarancja tej usterki nie będzie obejmować ale wszystkie inne tak.
Powtórzę jeszcze raz: CZYTAĆ GWARANCJĘ! Tam jest wszystko czarno na białym napisane.
-
Nie szkodzi czyim jesteś abonentem. Gwarancja obejmuje telefon a nie usługi telekomunikacyjne.
Nie, nie powoduje to utraty gwarancji. Skutkuje jedynie ograniczeniem gwarancji w zakresie w którym doszło do ingerencji w oprogramowanie. Tzn, że jeśli telefon uległ uszkodzeniu na wskutek zmiany oprogramowania wówczas gwarancja tej usterki nie będzie obejmować ale wszystkie inne tak.
Powtórzę jeszcze raz: CZYTAĆ GWARANCJĘ! Tam jest wszystko czarno na białym napisane.
Dzięki Mike, poczytam :-)