gwarancja nieważna

  • 38 Odpowiedzi
  • 6080 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline och

  • 16
gwarancja nieważna
« dnia: Lipiec 14, 2009, 11:57:31 »
Panowie mam problem
głośnik "pierdzi" zrobilem rekonstrukcję ale niestety nie do końca. w serwisie zczaili bazę.
w związku z nielegalnym oprogramowaniem powiedzieli ze koszt naprawy 1400 zł.
pierwsze pytanie:
nie da się tego w serwisie odkręcić?????może ktoś ma znajomego????? dobra wódka by ze mnie poleciała
drugie pytanie:
jest ktoś na forum co wie jak ewentualnie taki głośnik naprawić???


*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2009, 11:59:46 »
zanim trzasną taką kwotą powinni powiadomić o koszcie naprawy
niedopuszczalne jest aby naprawili i domagali się takiej kwoty bez wcześniejszego powiadomienia o koszcie
 :O

*

Offline och

  • 16
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:02:51 »
nie oni mnie powiadamiają.
twierdzą że usterka jest przez wgranie innego oprogramowania.

1400 to za naprawe poza gwarancją.
wymiana g łośnika niezła sumka co nie??

*

Offline Xaburoo

  • **
  • 115
  • Płeć: Mężczyzna
  • ;p
  • Sprzęt: Samsung Galaxy i5700
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:08:54 »
1400zł za takie gówienko.. co za kraj. Może przejdź się do innego serwisu?
Toshiba G900 >> HTC Diamond >> > iPhone 3G >> Samsung GALAXY i5700 (Spica)

Poczytaj Regulamin odnośnie avatara - jeszcze raz będzie tam reklama dostaniesz bana.

*

Offline HaTeCe

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
  • kalla_fiore
  • Sprzęt: HTC Diamond (ROM: Dark Innovation 2 Manila 2.1, Radio: 1.15.25.14)
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:15:19 »
Dokładnie... powiedz, że jeśli nie u nich to gdzie indziej. Łaski nie robią  :E
Lepiej stracić minutę z życia niż życie w minutę...

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:16:35 »
jeśli prawdą jest to co piszesz, to po prostu brak słów.

pomijam fakt, od kiedy to głośnik może się popsuć przez wgranie oprogramowania. pomijam fakt, że po prostu zobaczyli że coś było wgrywane i wykorzystują sytuację.

ale 1400zł?

co ja bym zrobił na Twoim miejscu? bez emocji, delikatnym tonem, rzucił im taką wiązankę, że zapamiętaliby do końca życia. zabrał pocketa, sprzedał na allegro 100zł taniej, kupił drugiego. tracę 14 razy mniej, niż przez jakichś psychicznie chorych serwisantów od 7 boleści...

*

Offline bieski

  • ****
  • 656
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:17:01 »
przywroc spl i rom i oddaj jeszcze raz :D

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:20:36 »
przywroc spl i rom i oddaj jeszcze raz :D

będzie miał wpis o utracie gwarancji przez nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie, więc ten numer nie przejdzie.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:21:53 »
wiązanki nic nie pomogą ani oddawanie go drugi raz.
mają prawo życzyć sobie 1400 bo powiedzą Ci że muszą wymienić cała płytę którą muszą sproawdzić i zamontować a to wszystko kosztuje.
inna sprawa że jest to kompletna bzdura. na początek zajrzyj do karty gwarancyjnej po drugie napisz gdzie oddałeś telefon bo jeśli do regeneresis (dawne crc) to masz marne szanse żeby z nimi wygrać
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline yavo

  • ***
  • 288
  • Sprzęt: MDA 4, ROM DI2 7.0, radio 1.09.25.23
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:25:20 »
mają prawo życzyć sobie 1400 bo powiedzą Ci że muszą wymienić cała płytę którą muszą sproawdzić i zamontować a to wszystko kosztuje.

Kosztuje więcej niż nowe urządzenie?

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:26:03 »
mają prawo życzyć sobie 1400 bo powiedzą Ci że muszą wymienić cała płytę którą muszą sproawdzić i zamontować a to wszystko kosztuje.

Kosztuje więcej niż nowe urządzenie?

nie możesz brać pod uwagę cen z allegro tylko z oficjalnych dystrybucji
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline yavo

  • ***
  • 288
  • Sprzęt: MDA 4, ROM DI2 7.0, radio 1.09.25.23
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:34:27 »
Wszyscy wiemy, jak cena z oficjalnej dystrybucji ma się do rynkowej...

*

Offline bieski

  • ****
  • 656
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:40:36 »
będzie miał wpis o utracie gwarancji przez nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie, więc ten numer nie przejdzie.

jestes pewien ze bedzie mial taki wpis? Powinnien dostac diamonda z powrotem bez zadnych wpisow

*

Offline och

  • 16
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 14, 2009, 13:18:19 »
tak ten serwis crc w jankach

a gdzie jest jakikolwiek inny serwis do diamonda??
Napisane: Lipiec 14, 2009, 13:14:53
a może zrobię tak.

jest gwarancja polska htc

zrobię do końca tak jak potrzeba z rekonstrukcją

dam koleszcze do angli i niech tam odda do serwisu.bo chyba gwarancja działa w całej europie???
co wy na to???

*

Offline Xaburoo

  • **
  • 115
  • Płeć: Mężczyzna
  • ;p
  • Sprzęt: Samsung Galaxy i5700
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 14, 2009, 13:28:37 »
Przeczytaj w gwarancji, np w diamondzie który kupiłem (jeszcze nie doszedł) w gwarancji jest napisane że obejmuje tylko nasz kraj.
Toshiba G900 >> HTC Diamond >> > iPhone 3G >> Samsung GALAXY i5700 (Spica)

Poczytaj Regulamin odnośnie avatara - jeszcze raz będzie tam reklama dostaniesz bana.

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 14, 2009, 13:29:05 »
no nie wiem czy po IMEI-u nie sprawdzą.
dzwoniłem kiedyś na infolinię HTC i pani po numerze wiedziała WSZYSTKO

gwarancja dziala w całej Europie.

Jak się skarżyłem na Regenersis laska z htc powiedziała, żebym go do UK wysłał.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline e.t.

  • *
  • 59
    • Kuchnia nataly
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 14, 2009, 15:42:27 »
rozwiązanie hardocore - jak nie jesteś pewny czy sysko jest git, to się zapuje telefon shockerem elektrycznym. Niczego nie znajdą - muszą naprawić. Były już takie przypadki...  :wink:

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 14, 2009, 15:49:48 »
e.t. rozwiązanie powszechnie znane i stosowane przez polaków ale takie rady to raczej na pw
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 14, 2009, 16:08:02 »
e.t. rozwiązanie powszechnie znane i stosowane przez polaków ale takie rady to raczej na pw
dokładnie.
 a typowo polskie jest to, że jak mi serwis zrobi coś nie fair to są złodziejami, szujami i mendami. a jak ja wywinę taki numer to jestem cool, bystrzacha i wszystko cacy. można to przenieść do każdej dziedziny życia w naszym kraju. oni = złodzieje, a my musimy sobie jakoś radzić.

High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline Fory

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Diamond
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 14, 2009, 16:21:00 »
Wlasnie gadalem z kumplem z Arestu. Cena aktualna :)

http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=15423&katid=85

idz i wez nowy, zarobisz 25 zl :P

*

Offline och

  • 16
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 14, 2009, 16:29:46 »
no no, jestem zarobiony ;)

znalazlem już serwis za 150 wymiana głośniczka, podobno to częsta usterka, a już na pewno nie z winy wgrywania czegokolwiek do phona

pytanie brzmi,  można gdzieś kupić sam głośniczek a ja bym sobie wymienił????
no  i czy dokończyć reaktywację i próbować jeszcze raz do serwisu w jankach, albo za granicą?

jak miałem wcześniej mio jak się zepsuł to mi naprawili nie patrząc co było wgrane, także serwis htc raczej jedzie niezłą chamówką bo dobrze wiedzą że awaria głośniczka nie jest niczym związana z wgrywaniem softów.
 a jak debil specjalnie kupowałem oryginał z htc polska DLA GWARANCJI

*

Offline bieski

  • ****
  • 656
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 14, 2009, 18:51:40 »
dokładnie.
 a typowo polskie jest to, że jak mi serwis zrobi coś nie fair to są złodziejami, szujami i mendami.

A uwazasz ze wszystko jest ok jak chca od niego 1400 zl za wymiane glosnika? Pozatym wszyscy dobrze wiemy ze glosnik nie mogl sie zepsuc od hardspl. uwazasz ze jest uczciwe odrzucac gwarancje bo jest hardspl.

Jaki serwis tacy klienci. Gdyby serwis wymienil by mu ten glosnik za normalna cene nikt nie proponowal by mu palenia urzadzenia
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2009, 18:53:21 wysłana przez bieski »

*

Offline siwy05

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • wytaczanie, roztaczanie, tulejowanie otworów, szczecin, dojazd do klienta
  • Sprzęt: MDA Compact IV runing on WM 6.5.1 by Makeveral
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 14, 2009, 20:12:20 »
nie wiem czy to nie jest czasem tak jak z simlockami, kiedys serwisy czesto odmawialy naprawy z powodu zdjecia simlocka, w 2008r weszla dyrektywa unijna, mowiaca, ze podstawa do odmowienia moze byc tylko jesli powodem usterki bylo zdjecie simlocka, jesli byl inny powod nie mogli odmowic, ja bym dokladnie przeczytal postanowienia gwarancyjne, jesli jest tam jak byk ze zmiana oprogramowania poza autoryzowanym serwisem powoduje utrate gwarancji, to nie ma o czym gadac
MDA Compact IV
HP dv2535ea

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 15, 2009, 09:11:13 »
siwy05 powiedzmy że ok przyjmą Ci a póżniej jakiś serwisant specjalnie coś zwali albo wrzuci go do szklanki wody

jak póżniej to udowodnisz? pójdziesz do sądu?

jesli miałbym możliwość naprawy za 150 złotych to bym to zrobił i cieszył sie dalej telefonem
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 15, 2009, 09:31:26 »
A może w serwisie postępują według zasad ustalonych przez producenta (HTC) a nie według własnych wymysłów. Szczerze wątpię w to aby serwisant miał robić coś na złość i wrzucać urządzenie do szklanki z wodą ... Zapewne w serwisie nie pracują przypadkowi ludzie łapani na ulicy ...

Nieautoryzowany soft = kosztorys na płytę ! norma (nie wiem jak teraz ale kiedyś zdarzały się przypadki, ze 'lewy' soft powodował nieprawidłowe działanie modułu GSM i tym samym brak zasięgu albo brak audio etc.

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 15, 2009, 09:34:01 »
A może w serwisie postępują według zasad ustalonych przez producenta (HTC) a nie według własnych wymysłów. Szczerze wątpię w to aby serwisant miał robić coś na złość i wrzucać urządzenie do szklanki z wodą ... Zapewne w serwisie nie pracują przypadkowi ludzie łapani na ulicy ...

Nieautoryzowany soft = kosztorys na płytę ! norma (nie wiem jak teraz ale kiedyś zdarzały się przypadki, ze 'lewy' soft powodował nieprawidłowe działanie modułu GSM i tym samym brak zasięgu albo brak audio etc.

poczytaj sobie o crc. będziesz wiedział wszystko
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 15, 2009, 09:38:06 »
Uwierz, że wiem wszysko na temat ... ^

*

Offline ziupo

  • ***
  • 329
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 15, 2009, 15:15:28 »
Nawet to, co jedzą w trakcie przerwy w pracy? ;)
Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać :D

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 15, 2009, 15:16:46 »
 :E :E :E :E :E :E
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

Odp: gwarancja nieważna
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 15, 2009, 16:59:16 »
Nie czytałem całości, ale możesz mi na priva napisać co nieco... może jakoś pomogę....
co do cen, to nie dziwcie się... z tego, co mi wiadomo, to ceny płyt głównych są naprawdę wysokie.