PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: tehaiks w Luty 03, 2010, 03:07:12
-
Witam wszystkich!
Jestem właścicielem HTC Diamond od momentu zakupu nowej sztuki. Chciałbym zasięgnąć waszej wiedzy w tej dziwnej sytuacji.
Będąc właścicielem takie cacka, często zmieniałem oprogramowanie. Mój Diamond jednak, nigdy nie był "bricked", między innymi dlatego, że zawsze przestrzegałem reguł, takich jak np. wgrywanie HardSPL.
Pewnego dnia jednak, PDA przestał działać. Po wyjęciu z kieszeni już się się włączył.
Było to mnie więcej tydzień po ostatniej zmianie softu na Gen.Y D2X R2.1[WM6.1 21056][UC][SENSE2.5] poprzedzanej PIERWSZYM czyszczeniem śmieci z pamięci przy pomocy MTTY. Nie pomagają żadne kombinacje przycisków soft reset + volume down + power + ok/back key. O bootloaderze nie ma mowy.
Co o tym myślicie? Czy to się... "zdarza"?
Urządzenie jest nadal na gwarancji, chociaż nie mam pojęcia jak to się odnosi do moich ingerencji (zmiany softu, radia, spl). Czy w takiej sytuacji, gwarancja nadal obowiązuje? (Telefon nie brandowany, zakupiony w zwykłym sklepie internetowym.)
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie! :mysli:
-
zdaje się że wgranie HardSPL powoduje utratę gwarancji. w większości PDA tak jest, w Diamondzie pewnie też.
Sam z siebie zdechnąć nie powinien. Ale gwarancja już Ci nie pomoże, pozostaje naprawa za własne pieniądze albo zaczekanie na jakiegoś bardziej obeznanego z Diamondach klubowicza ;)
-
Wcale nie jest powiedziane ze gwarancja Ci nie pomoze ... Kto Ci zabroni wysłac telefon na gwarancje ? A tym bardziej kto Ci sprawdzi co masz w srodku skoro telefon nie wstaje? Ani sie nie zastanawiaj tylko wysyłaj na gwarancje :) Jesli jest tak jak mowisz na pewno naprawia poprzez wymiane płyty bo oni nie maja czasu bawic sie i sprawdzac ... Nie włącza sie, sflashowac sie nie da ... to wymieniaja płyte ... A na pewno nie skasuja Cie za brak naprawy nieprawdaz ? Wiec mozesz tylko zyskac ...
-
Wcale nie jest powiedziane ze gwarancja Ci nie pomoze ... Kto Ci zabroni wysłac telefon na gwarancje ? A tym bardziej kto Ci sprawdzi co masz w srodku skoro telefon nie wstaje? Ani sie nie zastanawiaj tylko wysyłaj na gwarancje :) Jesli jest tak jak mowisz na pewno naprawia poprzez wymiane płyty bo oni nie maja czasu bawic sie i sprawdzac ... Nie włącza sie, sflashowac sie nie da ... to wymieniaja płyte ... A na pewno nie skasuja Cie za brak naprawy nieprawdaz ? Wiec mozesz tylko zyskac ...
Wysyłać muszę do sklepu na swój koszt, to raz. Dwa, to nie wiedziałem że na pewno NIE potrącą mi za bezpodstawne wysłanie na gwarancje, bo o takich akcjach też słyszałem. :/
-
Wysłać na gwarancji możesz zawsze. Jeśli stwierdzą że winą niedziałającego sprzętu jest twoja ingerencja to zapłacisz jedynie koszty naprawy i transportu czyli to samo jeśli naprawiałbyś gdziekolwiek.
Jeśli Diamond nie włącza się to nie sprawdzą co z nim robiłeś i na gwarancji wymienią ci płytę w nim i tyle.
-
na gwarancji wymienią ci płytę w nim i tyle.
Hmm, a jest jakaś szansa, że wymienią mi go na nowy model? :P
Naprawdę, dzięki wszystkim za odpowiedzi.
-
na gwarancji wymienią ci płytę w nim i tyle.
Hmm, a jest jakaś szansa, że wymienią mi go na nowy model? :P
Naprawdę, dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Nikt Ci "nowego" nie da bo niby czgo mieli by to robic ? Wymienia płytę główną (bo to robią) aby stary działał ... A jak to zrobią to w sumie masz nowy telefon bo i IMEI inny ;) ... Nie licz na nowa obudowe, a raczej nawet zpomnij o tym - w Polsce nawet GRATIS nie jest gratisem tylko wliczony w cene to czego mieli by Ci dawac nowy telefon (przy 4 nieudanej probie naprawy owszem mozesz wystapic o nowy telefon pod warunkiem ze psuje sie nie z Twojej winy a partacze nie potrafia tego naprawic ;)