PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: pabloj w Listopad 13, 2009, 10:16:30
-
Witam!
Mój problem z Diamondem zaczął się gdy wgrywałem do niego Hard SPL OliNex. Po restarcie telefon zatrzymuje się na logo HTC i stoi w miejscu. Nie da się go normalnie wyłączyć tylko poprzez wyjęcie baterii. Robiłem HR, podłączałem do ładowarki i nic, zero reakcji. Komputer też go nie wykrywa. Co mu się mogło stać?
-
ciężko powiedzieć, ale możliwe że właściciel nie odrobił pracy domowej :P
poczytaj
m.in. tu http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105474.msg727255#msg727255 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105474.msg727255#msg727255)
-
Oczywiście zapoznałem się z tym linkiem przed wgrywaniem. Podczas wgrywania wyskakiwał mi error (brak połączenia z pda) natomiast AS go wykrywał po dwóch próbach zaczął się wgrywać po restarcie zawiesił się na logo htc.
-
wejdz do bootloadera i sprawdz czy hardspl sie wgral, jesli nie to sprobuj ponownie wgrac, ewentualnie orginalny soft od htc
-
Wgrał się. Natomiast nie mogę nic do niego instalować bo telefon na nic nie reaguje oprócz resetu. Komputer w ogóle nie wykrywa pda.
-
dlatego wejdz do bootloadera i podlacz wtedy fon
-
Kurcze tego właśnie nie próbowałem i nie zdążyłem bo oddałem go na serwis do playa:/ jak nic nie zrobią to spróbuję.
Dzięki i pozdrawiam!
-
Kurcze tego właśnie nie próbowałem i nie zdążyłem bo oddałem go na serwis do playa:/ jak nic nie zrobią to spróbuję.
Dzięki i pozdrawiam!
Jezeli wgral Ci sie HardSpl to raczej na serwis gwarancyjny liczyc nie mozesz.
Wydaje mi sie ze nie dokladnie czytales przed wgraniem i stad te problemy a nawet jestem tego pewny.
-
Kurcze tego właśnie nie próbowałem i nie zdążyłem bo oddałem go na serwis do playa:/ jak nic nie zrobią to spróbuję.
Dzięki i pozdrawiam!
teraz play go odeśle do Regenersis i będziesz miał po gwarancji... :E
-
Kurcze tego właśnie nie próbowałem i nie zdążyłem bo oddałem go na serwis do playa:/ jak nic nie zrobią to spróbuję.
Dzięki i pozdrawiam!
teraz play go odeśle do Regenersis i będziesz miał po gwarancji... :E
niekoniecznie ... nie zawsze sprawdzaja i robia z tego problem ...
-
Jak już pisałem instrukcję czytałem i dlatego też podjąłem się wgrania tego HsrdSpl. Niestety że w trakcie wgrywania wyskakiwał błąd i po tym jak się sam zrestartował i zatrzymał na logo HTC to już nie miałem wpływu. Telefon jest już 2 tyg. w serwisie play więc myślę że został przyjęty na gwarancję.
-
Jak już pisałem instrukcję czytałem i dlatego też podjąłem się wgrania tego HsrdSpl. Niestety że w trakcie wgrywania wyskakiwał błąd i po tym jak się sam zrestartował i zatrzymał na logo HTC to już nie miałem wpływu. Telefon jest już 2 tyg. w serwisie play więc myślę że został przyjęty na gwarancję.
Myślę ż procedura uznania gwarancji dotyczy wszytkich w tym również serwis HTC , więc jeżeli do 14 dni roboczych nie otrzymałeś żadnego pisma informującego że gwarancja nie została uznana to automatycznie zostaje ona uznana.
-
Pozostaje mi tylko czekać na informację z salonu play na odbiór telefonu. Skoro minęło już 14dni to powinien być, a tu cisza dalej.
-
Pozostaje mi tylko czekać na informację z salonu play na odbiór telefonu. Skoro minęło już 14dni to powinien być, a tu cisza dalej.
Ja nie napisałem że do 14 dni ma być naprawa , napisałem że do 14 dni powinno być rozpatrzone czy gwarancja zostanie uznana czy nie i do tych 14 dni powinieneś otrzymać zawiadomienie listowne , jeżeli nie otrzymasz takiego zawiadomienia to według przepisów gwarancja zostaje automatycznie uznana. Obecne przepisy odnośnie praw konsumenckich nie precyzują w jakim terminie powinno być naprawione , jest napisane "w możliwie najkrótszym w zależności od stanu uszkodzenia i dostepności części zamiennych" chyba że zapis w karcie gwarancyjnej stanowi inaczej i precyzują on termin w jakim czasie sprzęt powinien zostać naprawiony.
-
Byłem w playu i oczywiście nikt nic nie wie co z fonem, kazali mi dzwonić do regenersis a tam dostalem informacje ze zostaly wyslane do playa dokumenty kosztorystu z zapytaniem i czekaja na odpowiedz. Jak się okazalo regenersis wyslal informacje na zlego maila. Co za porażka....
-
nie powinno Cie to interesowac. Po uplywie 14 dni od zgloszenia nie zostales powiadomiony i masz prawo domagac sie czego chcesz (imo nawet wymiany na nowy)
-
Słuchajcie mam teraz taki problem. Wczoraj minęło 14dni od kiedy HTC jest na gwarancji i po mojej interwencji Pani z Play raczyłą coś z tym zrobić i zadzwoniła do serwisu. Mówi mi, że uszkodzenie jest mechaniczne i koszt naprawy ponad 1000zł. Oczywiście nie wyraziłem zgody na naprawę. Czy mogę coś w związku z tym opóźnieniem coś wywalczyć, czy nie mogę nic już z tym zrobić ?
-
Jakie uszkodzenie machaniczne co oni za głupoty wymyslają , oddając diamonda do naprawy wypełnili odpowiednie pola w formularzu czy było coś tam napisane o uszkodzeniach mechanicznych , widocznych sladach "rzucania" ??? , w play dostaniesz formularz na którym będzie napisane stwierdzenie rodzaju usterki i odmowa naprawy gwarancyjnej , nie odbierasz tego formularza ani tela w rubryce uwagi wpisujesz że nie zgadzasz się z ekspertyzą i dopisujesz że przewidywany termin 14 dni który obowiązuje na odpowiedż minął w dniu tym i tym.
-
Tylko, że babka z serwisu mówiła, że nastąpiła próba wgrania oprogramowania przez użytkownika i uszkodzenie urządzenia ( bodajże uszkodzona płyta główna ) i w statusie naprawy regeneris jest zdjęcie z bootloadera z wgranym HardSpl:/
-
Tylko, że babka z serwisu mówiła, że nastąpiła próba wgrania oprogramowania przez użytkownika i uszkodzenie urządzenia ( podajże uszkodzona płyta główna ) i w statusie naprawy regeneris jest zdjęcie z bootloadera z wgranym HardSpl:/
To juz raczej po gwarancji. Za bardzo sie pospieszyles z oddaniem diamencika do playa.
-
Racja. Nie próbowałem pda podpiąć w bootloaderze. Jak dostanę pda to zajmę się tym i napisze jak poszło.
Pozdrawiam
-
Słuchajcie mam teraz taki problem. Wczoraj minęło 14dni od kiedy HTC jest na gwarancji i po mojej interwencji Pani z Play raczyła coś z tym zrobić i zadzwoniła do serwisu. Mówi mi, że nastąpiła ingerencja własna w zmianę oprogramowania ( z czym się zgodzę) uszkodzenie płyty głównej i koszt naprawy ponad 1000zł. Oczywiście nie wyraziłem zgody na naprawę. Czy mogę coś w związku z tym opóźnieniem coś wywalczyć, czy nie mogę nic już z tym zrobić ?
Po kilku interwencjach telefonicznych Diamond po miesiącu dotarł do mnie z Regenersis. Od razu wziąłem się za wgrywanie nowego Romu i wszystko poszło sprawnie. Diamond działa poprawnie. Nie widzę, żeby płyta główna była uszkodzona skoro działa... Serwis żądał kwoty około 1100zł za coś co jest sprawne.