PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: ravelb w Listopad 22, 2009, 17:04:42
-
Diamond padł po tygodniu użytkowania :( Wczoraj zawiesił się dwukrotnie na Klaxonie więc go zresetowałem, niestety za trzecim razem już nie wstał. Nie reaguje na żadne metody reanimacji (ładowanie i wyjmowanie bateri, resety) więc podejrzewam, że płyta głowna jest do wymiany i niezbędna jest wizyta w serwisie.
Mam pytanie, czy serwis w przypadku wymiany płyty głównej będzie miał wgląd do internal storage i czy po naprawie pliki i programy są nadal zapisane na dysku czy zostaje on wyczyszczony?
-
Jeżeli serwis stwierdzi uszkodzenie płyty głównej to niestety danych z pamięci wewnętrznej nie odzyskasz. Dostaniesz nową płytę główną z czystą pamięcią wewnętrzną.
-
Diamond oddany do serwisu. Może ktoś wie ile mniej więcej trwa wymiana płyty głownej w CRC?
-
2-3 dni, pod warunkiem, że cześci są dostępne...
-
Co, z mojego doświadczenia, przekłada na 10-12 dni od oddania do sklepu do odbioru.
-
2-3 dni, pod warunkiem, że cześci są dostępne...
2-3 dni chyba jak oddajesz bezposrednio osobiscie regenersis w Jankach ... Bo jesli nie, to trwa to zazwyczaj 14 dni roboczych czyli 2-3 ale TYOGDNIE ;)
-
To wtopiłem bo oddałem go do salonu orange :worried:.
-
Jak oddałem do playa 26.10 tak do tej pory czekam, w dodatku odmówiłem odpłatnej naprawy bo z mojej winy.
-
2-3 dni, pod warunkiem, że cześci są dostępne...
2-3 dni chyba jak oddajesz bezposrednio osobiscie regenersis w Jankach ... Bo jesli nie, to trwa to zazwyczaj 14 dni roboczych czyli 2-3 ale TYOGDNIE ;)
ravelb pytał się ile trwa naprawa, więc napisałem 2-3 dni, a Ty piszesz wogóle o czym innym...
-
2-3 dni, pod warunkiem, że cześci są dostępne...
2-3 dni chyba jak oddajesz bezposrednio osobiscie regenersis w Jankach ... Bo jesli nie, to trwa to zazwyczaj 14 dni roboczych czyli 2-3 ale TYOGDNIE ;)
ravelb pytał się ile trwa naprawa, więc napisałem 2-3 dni, a Ty piszesz wogóle o czym innym...
No ciekaw jestem o co chodziło autorowi postu ... czy o to ile Pan w serwisie bedzie dłubał przy jego Diamondzie czy ile bedzie musiał czekac az dostanie Diamonda spowrotem ... Bo znajac zycie kolega chciał sie dowiedziec ile bedzie musiał czekac az znowu bedzie mogł uzywac telefonu ... Odczytywanie pytan metodą "kruczki prawne" i dosłowne traktowanie pytania na FORUM czasem nie spełnia oczekiwanego skutku (aczkolwiek owszem Twoja odpowiedz na jego pytanie była zapewne jak najbardziej poprawna) ... Ale a autopsji wiem ze ktos pyta ile potrwa naprawa ... to nie pyta ile bedzie Diamond lezał na stoliku Pana w regersis tylko ile zajmie czasu od oddania do odbioru telefonu ... Prosze o odpowiedz autora pytania ;) I wszystko bedzie jasne ...
-
to ma przykład ile może trwać oczekiwanie na pda jeżeli okaże się nie przyznanie gwarancji.
-
to ma przykład ile może trwać oczekiwanie na pda jeżeli okaże się nie przyznanie gwarancji.
Jezeli czekasz ponad 14 dni roboczych czyli pon-pt, pn-pt, pn-czw i nie masz telefonu to idz do salonu i ZADAJ wyjasnienia sprawy albo sprzetu bo w gwrancji jest napisane ze do 14 dni roboczych badz dłuzej jesli ktos Cie o tym powiadomi (w przypadku naprawy i oczekiwania na czesci) Ale Tobie nie naprawiaja bo nie podlega gwarze ...
-
Więc sprawa się ma tak... W ciągu 14dni nie dostałem żadnej informacji więc udałem się do salonu. Pani zadzwoniła do serwisu i powiedzieli jej, że informację wysłali do niej odnośnie naprawy na maila (okazało się, że na złego maila) i powiedziała mi, że naprawa odpłatna (nie zgodziłem się) więc powiedziała mi, że do dwóch dni dojdzie, czekam już 6 dni... W statusie naprawy daty ciągle się zmieniają lecz nie wysłali jeszcze. Jakie kroki mogę podjąć w tej sprawie?
-
Więc sprawa się ma tak... W ciągu 14dni nie dostałem żadnej informacji więc udałem się do salonu. Pani zadzwoniła do serwisu i powiedzieli jej, że informację wysłali do niej odnośnie naprawy na maila (okazało się, że na złego maila) i powiedziała mi, że naprawa odpłatna (nie zgodziłem się) więc powiedziała mi, że do dwóch dni dojdzie, czekam już 6 dni... W statusie naprawy daty ciągle się zmieniają lecz nie wysłali jeszcze. Jakie kroki mogę podjąć w tej sprawie?
Isc do salonu i powiedziec ze tracisz powoli nerwy i zgodnie z tym jakie prawa Ci przysługuja niedługo juz nie bedziesz chciał czekac na ten telefon ... Ja prawnikiem nie jestem i niestety nie wiele wiecej Ci moge pomoc ale skoro oni jada "po bandzie" to i Ty musisz zaczac ... Trzeba walczyc o swoje...