PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: procop w Luty 14, 2011, 11:56:34

Tytuł: Diamond i problemy z gwarancją
Wiadomość wysłana przez: procop w Luty 14, 2011, 11:56:34
Wysłałem Diamonda do serwisu w związku z pojawieniem się odprysków na obudowie oraz przyciskach na dolnym panelu, który zaczął się właściwie rozklejać, a przyciski blokowały się i żyły własnym życiem. Oczywiście Regenersis reklamację odrzucił, że wyżej wymienione usterki "nie podlegają gwarancji lub gwarancja na nie się skończyła". Z tego co wiem postępują tak z większością sprzętu, który trafia do nich na początku roku. O ile w przypadku tylnego panelu takiej odpowiedzi się spodziewałem, to decyzja dotycząca przycisków jest dla mnie nie do przyjęcia. Usterki na pewno nie powstały z mojej winy gdyż o telefon dbałem jak się tylko dało. Uważam to za wadę fabryczną. Jak sądzicie, jak dalej postępować? Czy ktoś z was miał podobną sytuację? Telefon wysłany został przez Vobis - gdzie go zakupiłem i leży w serwisie. Zaproponowano mi oczywiście odpłatną naprawę za jedyne 531 zł. Myślę nad napisaniem odwołania od tej decyzji, jednak zastanawiam się również nad wysłaniem sprawy bezpośrednio do HTC. Próbowaliście może w ten sposób załatwić sprawę, czy wogóle jest jakaś szansa na załatwienie tej sprawy?
Tytuł: Odp: Diamond i problemy z gwarancją
Wiadomość wysłana przez: zbych1 w Luty 14, 2011, 12:53:37
Miałem podobną systuacje z tym serwisem tyle tylko że z telem nokia , poskutkowało dopiero złożenie pisemnego zażalenie na ten serwis u polskiego przedstwiciela nokii , sprawa ciągła się ponad pół roku aż w koncu tela naprawili na gwarancji, tela naprawili technicznie a za to porysowali i wyświetlacz i obudowe ale w koncu to też wymienili, bezpłatnie.