Słuchajcie, czy to ja jestem jakiś nieteges, czy też Era dopuściła się grzechu zakrawającego na powiadomienie Urzędu Ochrony Konsumenta ? Siedzę sobie wczoraj u znajomego, bawię się moją lalunią a tu na ekranie 3G connected i sobie coś ssa... Ok, przypadkiem włączyłem - pomyślałem, rozłączyłem mu to i po sprawie. Po godzinie znowu to samo

Sięgam pamięcią wstecz do starego Compacta i wiem, że była opcja "zapytaj o połączenie" czy jakoś tak, szukam więc tego u mnie i jakież moje zdziwienie gdy widzę:
Era Internet - To połączenie zostało skonfigurowane z góry i nie można go zmienić.Z poziomu usera nie da się nic zrobić z tym gównem. Jest to domyślne połączenie z zaznaczoną opcja "połącz automatycznie". Dzwonię więc do buraków z BOA ale to jak by gadać z przedszkolakiem. Skończyło się na tym, że kazali mi złożyć pisemną reklamację a pomoc sprowadziła się do tezy "w mojej instrukcji nie ma informacji jak to zmienić".
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak zmienić parametry tego połączenia? Jakieś odnośniki może do rejestru czy coś ? Jedyne co mi się udało zrobić samemu to w zakładce zaawansowane zmienić połaczenie którego ma używac program, który automatycznie chce się łączyć z netem. Po wybraniu tam "lewego" połączenia, czyli takiego które nie działa phone się nie łączy, ale to rozwiązanie jest dobre na chwilę. Chcąc się połączyć na moment do neta grzebanie za każdym razem w konfiguracji to średni pomysł ;-/
Z góry dziękuję za pomoc.