Witam,
Z kontaktami tez mam spory problem. Przyznam ze w temacie "Diamondowym" jestem dosyc zielony wiec byc moze cos robie zle

Diamencika mam dobre pol roku, pierwszego dnia wpakowalem roma FULL by Xcoom (o ile dobrze pamietam) i nowe radyjko - dzialalo elegencko. Kilka dni temu postanowilem odswiezyc Diamenta, wybralem nowy rom - Dark innovation Blue. Przed instalacja na wszelki wypadek zrobilem kopie kontaktow (poza danymi PIM nic wiecej nie bylo backupowane) uzywajac SPB backup. Romik sie ladnie zainstalowal, wymienilem od razu radyjko, przywrocilem kontakty, sprzet dziala super

Ale ... pojawil sie problem - telefon nie rozpoznaje numerow smsow i polaczen przychodzacych. W efekcie pomimo posiadania danego numeru w kontaktach, przy polaczeniu przychodzacym nie widze danych dzwoniacej osoby, a tylko jej numer - tak jak w wypadku nowego, nieznanego numeru. Do tego napotkalem na frustrujace ograniczenie - po zakonczeniu rozmowy pojawia sie pytanie czy dodac dana osobe do kontaktow, jesli tu wybiore "nie" to pozniej mam duzy problem zeby dany kontakt w jakis prosty sposob jednak dodac. Oczywiscie mozna sobie zapisac numer na karteczce i wpisac recznie.. nie zawsze sie jednak kartka jest pod reka.