Widcomm połączenie ActiveSync

  • 2 Odpowiedzi
  • 1119 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mariusz078

  • 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2  Nokia E51 Dell Axim x51v
Widcomm połączenie ActiveSync
« dnia: Listopad 09, 2008, 16:00:00 »
Witam  posiadam Axim’ka x51V z  zainstalowanym  ROM „LennySh_AximX51v_WM6_1_UC_L10_20080713_Lenny_1”.  Jako menadżera Bluetooth zainstalowałem Widcomm   BroadcomBluetoothStackX51V05.zip. Fajny ten menadżer ale jakoś nie potrafię  połączyć PDA z komputerem.  Mam ActiveSync  4.5.0. ,  bluetooth’a  na USB  z oprogramowaniem BlueSoleil 2.6.0.9.

Porty mam poustawiane. Daję nowe połączenie itd dochodzi do połączenie i wskakuje taki komunikat

„Cannot communicate with the PC because of the following Remote Networking terror (error 608). Please reconnect your device. If the problem persists, restart the device.” Próbuje połączyć,  w komputerze zapala się na chwilkę zielone kółeczko I po kilku sekundach robi się szare.


 W menadżerze Widcomm przy Outgoing Connections mam Serial Port A niby jest connect . Czy również musi być tego typu połączenie w Incoming Connections ?
 

Widzę, że dużo jeszcze przede mną  nauki jeżeli chodzi o te połączenie. Np. w  BlueSoleil w Sieci osobistej jest do wyboru tryb pracy:
 -ustaw opcje  siec osobista Bluetooth
- dostęp do sieci LAN.

 Dobrym rozwiązaniem na tego typu głupie posty jak moje i  nie zaśmiecanie  forum byłoby napisanie  FAQ, instrukcji i podpięcie do działu.

  Jest bardzo dużo tego typu pytań a tak naprawdę nie ma  odpowiedzi w jednym miejscu,  linków, opisów.  Gównie chodzi właśnie o te połączenie bluetooth  z komputerem, telefonem, udostępnianie Internetu itd
Można byłoby  wspólnymi siłami zrobić tego typu instrukcje. 


Pozdrawiam

*

olmeca

Odp: Widcomm połączenie ActiveSync
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2008, 19:44:53 »
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=7148&catid=43&Itemid=52

Odpowiedzi na niektore pytania sa rowniez na stronie glownej  :grin:

*

Offline Ahmed

  • **
  • 241
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
Odp: Widcomm połączenie ActiveSync
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 16, 2008, 12:22:47 »
Może port bluetooth jest zajęty przez blue solei, i dlatego nie może "dostać się" do niego active sync. Spróbuj w połączeniach AC czy port BT który ustawiłeś jest dostępny