wi fi dell

• 3 Odpowiedzi
  • 1150 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wi fi dell
« dnia: Maj 16, 2009, 21:54:28 »
Witam wszystkich

jestem totalnym laikiem zakupiłem ostatnio della x50 z karta wi fi cf
wkładam ja do portu i totalnie nie wiem jak dalej ruszyć z dalsza praca wiem ze musi być net ale to nie problem po prostu nie wiem jak zainstalować i zkonfigurowac kartę i pda
pozdrawiam jeśli ktoś by mógł to dokładnie opisać co i jak z góry dzięki
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2009, 10:10:36 wysłana przez olmeca »

*

olmeca

Odp: wi fi dell
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2009, 10:17:35 »
Powinienes miec zainstalowane na urzadzeniu sterowniki do tej karty, napisz jaki to model bedzie latwiej nakierowac Cie co doklandie masz zrobic aby wifi skonfigurowac i dzialalo.
Przykladowo konfiguracja polaczenia moze wygladac tak:
Brak szczegolowej instrukcji /rozne luzne opisy byly w wielu watkach/ lacznosci WLAN wynika z faktu ze w zasadzie jest to proces zaautomatyzowany w WM2003 [...]
W zasadzie bo:
1. Karta WLAN wlozona w slot CF, sama przeszukuje obszar /miga dioda/ w poszukiwaniu sygnalu nadajnika.
2. Jesli odnajdzie pojawi sie komunikat czy przylaczyc do internetu i nalezy potwierdzic.

Moga sie zdarzyc rozne odstepstwa :
a) brak automatycznego przylaczenia
b) proba polaczenia z internetem przez inne zdefiniowane polaczenia np przez Gprs.

Przypadek :
a) Wejsc w Setings/Conections/Conections/Advanced/ Network Adapter i po wybraniu karty sieciowej widac dostepne AP. Zaznaczyc wybrany /jesli jest wiecej w poblizu/ i potwierdzic Conect.
b) Jesli jest zdefiniowanych wiecej polaczen i ostatnio polaczenie z internetem bylo przez GPRS lub modem, irde itp to moze sie okazac ze trzeba wejsc Setings/Conections/Conections/Advanced/Select Networks i wybrac inna np My ISP /zaleznie od zdefiniowanych/.
Gdyby pda i karta Wlan nie 'widziala'  sygnalu moze okazac przydatne wyl i wlaczenie Power a nawet miekki reset.