PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: Ryszard3435 w Czerwiec 14, 2007, 11:42:48
-
Czy można liczyć na to, że go naprawią i ODEŚLĄ?
Przechodził już ktoś taką procedurę reklamacyjną w USA ? prośba o podpowiedź jak to zrobić i gdzie go w ogóle wysłać.
-
z tego co mi sie wydaje to owszem pozostało Ci jeszcze 295 dni gwarancji czyli do 2008 roku. Odesłać pewnie że odeślą, tylko teraz na czyj koszt ? teoretycznie powinien za przesyłkę zapłacić DELL, no ale jest to gwarancja na terenie USA, czyli mogą mieć zastrzeżenia że wysyłają tylko i wyłacznie na terenie USA, a dalej albo nasz koszt albo mogą wogóle nie chcieć odsyłać.
Najlepiej radził bym zadzwonić do DELL POLSKA i tam Ci wysztsko powiedzą .
-
nie wiem czy przypadkiem z tą gwarancją della nie jest tak, że ważna ona jest tylko na terenie USA, ja jak kupowałem mojego laptopa od della to musiałem sie zobowiązać do niewywiezienia go poza granice USA, trzeba było podpisać oświadczenie. daj znać jak coś się dowiesz więcej, sam jestem ciekaw jak to z tym jest, pozdrawiam
-
jezeli sprzet jest ze stanow to gwarancja obejmuje jedynie teren USA. podobnie jest ze sprzetem zakupionym w Dell Europe. gwara nie obejmuje terytorium PL.