PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: janek-j46 w Marzec 14, 2009, 16:12:40
-
Na laptopie mam system win XP Professional z serwis pakiem 3 i zainstalowałem ActiveSync w wersji 4.5 po podłączeniu DPA w laptopie pojawia się komunikat "Nie można sprawdzić wersji programu Microsoft ActiveSync zainstalowanego na urządzeniu. port używany przez program ActiveSync do komunikacji z urządzeniem może być blokowany przez zaporę, lub wymagana jest aktualizacja programu ActiveSync zainstalowanego na komputerze do nowszej wersji."
Powyłączałem zaporę i antywirusa i nic. W oknie ActiveSync pisze że jest połączony ale nie mam żadnego wglądu w jakiekolwiek programy w DPA . Podłączałem DPA do innego laptopa z win XP Professional z serwis pakiem 2 i wszysto było ok. proszę o pomoc.
-
Trudno tak zdalnie coś doradzić - wina po stronie XP jest najwyraźniej. Ja od SP3 trzymam się z daleka odkąd mi na nim porty szeregowe w lapie zniknęły :S