Internet w Hot Spotach na X50v

• 13 Odpowiedzi
  • 2759 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ploom

• 37
« dnia: Październik 16, 2005, 22:31:26 »
Witam wszystkich

Mam nadzieję, że moje pytanie będzie bardzo proste. Wygląda na to, że w temacie wifi jestem kompletnie zieloniutki bo za cholerkę nie mogę dostać się do sieci, tam gdzie ta sieć jest dostępna. Odplam WLAN Utility; z górnego paska pojawiają mi się od razu dostępne połaczenia; na górze, tuż obok regulacji głośności, pojawia się charakterystyczna, pulsująca ikonka anteny; wybieram dostępne sieci, status - connected - i wszystko siuper - tylko, że po odpaleniu IE, system chce się połączyć via GPRS (bo taki mam istotnie ustawione) i nie wykorzystuje WLAN. Myślałem, że system automatycznie "kuma", że jest on-line ale wygląda na to, że trzeba coś ustawić. Nie wiem jak ustawić to w "connections" ani za pomocą Odyssey Client - szukałem na forum ale widocznie nie dość mi to wyszło :) - Będę wdzięczny za krótkie info - jak się w końcu dostac do neta za pośrednictwem WIFI.

Pozdrawiam

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 16, 2005, 23:37:20 »
Jesli jestes faktycznie online, czyli podlaczony do darmowego punktu dostepowego, ktory nie jest w zaden sposob zabezpieczony i sila sygnalu jest odpowiednia to palmtop nie powinien wybierac polaczenia GPRS. Ale nic nie napisales na temat tego hotspota...

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2005, 23:07:51 »
Mam chyba podobny problem... Bylem dzisaj w traffiku i prubuwalm sie podlaczyc do netu... i nic.... [traffick darmowy hotspot] Prubwalem sie podlaczyc ale mam router tak ustawiony ze strach patrzeć jest nie zniezniszczalny... No ale traffik? Czy ktos moze wie co i jak od poczatku do konca lopatologicznie wytlumaczyc. mam model x50v od dwuch dni...

*

Offline Goffero

• 10
  • Sprzęt: Dell Axim X50v/WM6.1 VoIP/microSD 4GB Kingston class 4/PENTAGRAM P3104
Odp: Internet w Hot Spotach na X50v