PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: knopeck w Wrzesień 04, 2008, 17:42:47
-
Witam. Mam problem dotyczący połączenia internetowego pomiędzy komputerem stacjonarnym a kieszonkowym (PPC). Otóż, gdy podłączam mojego PDA (Dell Axim X5) poprzez kabel USB, to internet (poprzez router, nie żadna bezprzewodowa radiówka) niby jest (gadu-gadu działa), lecz przeglądarka nic nie wyświetla i zwraca komunikat ˝Nie znaleziono poszukiwanej strony.˝ Słyszałem, że to może mieć związek z jakimiś ustawieniami serwera DNS, ale nie jestem pewny. Bardzo proszę o instrukcje i o to, by nie pisać odpowiedzi typu ˝po co ci internet poprzez USB jeśli masz go na komputerze?˝ Z góry dzięki, pozdrawiam.
P.S
Do synchronizacji używam ActiveSync'a, a do przeglądania stron - Internet Explorer'a lub Opere.
-
Opera na x5? ile masz wolnego ramu?
Spróbuj HR, nigdy nie próbowałem udostępnić neta przez usb, ale najpewniej masz coś pokopane w ustawieniach.
-
Tak, opera działa na x5 (WM 2003 SE). Mam sporo wolnej pamięci i 64 ramy. Też myślę, że trzeba zmienić coś w ustawieniach ale nie wiem jak :/ Jeśli ktoś się orientuje to proszę o odpowiedź.
-
sporo? opera potrafi zajmować nawet 40mb, u mnie max 20cos. Przez usb powinno działać na fabrycznych ustawieniach, próbowałeś hr?
-
Ewentualnie sproboj zrobic rest routera, do ustawien fabrycznych... a ustawienia DNS i IP? najlepiej automatyczne...powinno od razu wykrywac...
-
Zrobiłem HR. Kiedy, np. wypalam gg i klikam na "statystyki" to pisze, że odbiera pakiety. Ale tu raczej nie chodzi o samo połączenie ale o skonfigurowanie przeglądarki internetowej lub coś w ustawieniach połączeń internetowych. No cóż, nie tylko na tym forum nie ma jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Widocznie coś jest nie tak z moim PDA, ale będę szukał dalej.
dodane:
Znalazłem jakiś artykuł. Jak myślicie, wypali?
http://www.pocketpcfrance.info/default.asp?r=ras
dodane:
Dziękuje wam za próbę udzielenia pomocy. Już jest wszystko ok.