PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Dell => Wątek zaczęty przez: Krasnall w Styczeń 10, 2005, 22:51:42
-
Witam!
Czy ktoś z Was miał może styczność z gwarancją Della na urządzenia, obejmującą wymianę w razie uszkodzenia (np. upadku) i/lub kradzieży (czy też rabunku)? Chodzi mi główie o to, czy faktycznie działa to tak, że bez problemu Dell daje nowy sprzęt kiedy go zniszczymy lub zostanie nam skradzony. Czy są w tym jakieś haczyki?
-
to jest tak zwany CompleteCare. Jeśli masz to wykupione to nie ma żadnego problemu. Ja swojego pierwszego X30i przejechałem samochodem :), zgłosiłem to to Dell'a i na drugi dzień miałem nowego. Tylko przeczytaj sobie uwaznie warunki tego ubezpieczenia bo dla różnych okoliczności są inne odszkodowania. Czasem tylko jednorazowe.
-
Tak jest kiedy zamawiasz Della przez internet, to masz takie pola co chcesz aby miał. I są aż 2 podpunkty odnośnie gwarancji i serwisu.