DELL Axim X50V - Warty świeczki? (Jestem laikiem).

• 5 Odpowiedzi
  • 661 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Googs

• 18
« dnia: Wrzesień 03, 2006, 12:12:28 »
Witam, tak jak w temacie, czy ten sprzęt jest warty świeczki? Jak spisuje się w "praniu"? Prosiłbym użytkowników tego cacka o jakieś opinie, cokolwiek, tak, abym po ich przeczytaniu był albo na tak, albo na nie.
Z góry dziękuję :) Pozdrawiam.

*

Offline Bat.

• Homofob i seksista
  • 3315
    • Deskorolka Underflip
  • Sprzęt: Dell Axim X51v | Blackberry 8110, 9700, PlayBook
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2006, 12:17:35 »
Dużo jest takich tematów już :) Mogę Ci powiedzieć, że tylko na baterię idzie narzekać :D Wszystko zależy do czego go będziesz używać ;)

*

Offline Googs

• 18
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2006, 12:24:33 »
Używany będzie głównie jako narzędzie biurowe, czy też podręczny e-book, do nawigacji będzie służył sporadycznie*, (*czyt. bardzo rzaaaadko) :) Zależy mi na tym by miał Bluetooth i Wi-Fi, no i żeby był szybki :) Co do Wi-Fi, to czy może ktoś korzysta z tego w punktach hotspot? Jak to chodzi? Między innymi właśnie do tego chciałbym go wykorzystywać... (Jeśli gdzieś się mylę, to nie krzyczcie, jestem laikiem :p liczę na Wasze wsparcie). Pozdrawiam.

*

Offline ziele

• 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 03, 2006, 12:25:04 »
Powiedź najpierw do czego  będziesz używał pda, bo axim nie do wszystkiego jest naj. Ale jesli chcesz na nim grać, oglądać filmy, robić pezentacje na rzutnik to raczej lepszego nie bedzie. Ma też bardzo dobrą jakość dźwięku. Minusem jest dość którki czas pracy na baterii (ale mozna kupić powiększoną). Słuchanie mp3 starczy na okolo 6h a normalnie użytkowanie średnio 3h, może być 1h albo i 5h zależy co się robi.